Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@09:09:46 GMT

۹ نیروگاه جدید وارد مدار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۹۸۲۹

۹ نیروگاه جدید وارد مدار می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین، رضا اردکانیان گفت: در تابستانی که پشت سر گذاشته شد، نه تنها خاموشی رخ نداد و صادرات انرژی هم بیشتر بود، بلکه حتی میزان انرژی که به بخش صنعت داده شد، ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت. یعنی در سال جهش تولید به عنوان یک صنعت زیربنایی توانستیم انرژی بیشتری را هم عرضه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر ساخت نیروگاه، به یک عادت و تمرین جدیدی نیز مجهز شدیم که دستگاه‌های سرمایشی و سایر دستگاه‌های انرژی‌بر را در ساعت‌های اوج بار می‌توانیم مدیریت کرده و با همکاری مصرف کنندگان از یک سرمایه گذاری جداگانه و بیشتر بی‌نیاز شویم و به جای این سرمایه گذاری، در بخش‌های دیگر به‌ویژه در بازسازی شبکه‌های فرسوده این منابع را مصرف کنیم.

پربیننده ترین ماجرای افزایش سرمایه پتروشیمی گچساران و دفاعی که از حقوق سهامداران جزء و مردم منطقه شد/ اعلام آمادگی برای پاسخ به ‌هر ابهام سهامداران حمله به پالایشگاه آرامکو عربستان با موشک قدس۲ سردار دهقان: حادثه نطنز یک خرابکاری صنعتی بود یارانه بنزین حق مردم است؟ سامانه بارشی جدید در راه است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: برق نیروگاه برق مصرف برق تولید برق رضا اردکانیان سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین جزئیات از ساخت نیروگاه‌های برق‌ هسته‌ای ایران

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری‌ آنلاین رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در بوشهر ۲ واحد جدید به‌صورت سه شیفت در حال ساخت و تجهیزات آن در حال ساخت و تامین است. طبق برنامه ۲ نیروگاه هزار مگاواتی دیگر حداکثر تا پنج سال آینده در مدار قرار خواهد گرفت و در تلاشیم تا نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی دارخوین هم به اتمام برسد.

کد خبر 846150 منبع: میزان برچسب‌ها هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خبر ویژه نیروگاه

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • هرماه ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود
  • جدیدترین جزئیات از ساخت نیروگاه‌های برق‌ هسته‌ای ایران
  • مواجهه ماهواره روسی و فضاپیمای ناسا از بیخ گوش بشریت گذشت!
  • مواجهه‌ای که همه کارکنان ناسا را ترساند
  • بازگشت واحد‌های بخار نیروگاه طرشت به مدار تولید
  • مجمع حکشتی ۱۴۰۳ | سرمایه حکشتی چند درصد افزایش یافت؟