Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا «توماس باخ» با ارسال یک پیام ویدیویی در بازدید از دهکده ورزشکاران در توکیو و با تاکید بر اهتمام لازم بر برگزاری بیادماندنی ترین بازی‌های المپیک خطاب به ورزشکاران گفت: برای حضور در بازی‌ها آماده شوید.

 این پیام ویدیویی در بالکن یکی از بلندترین برج‌های اقامتی در دهکده ورزشکاران توکیو۲۰۲۰ ضبط و بر روی وبسایت آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او.سی بارگذاری شده است.

 باخ در این پیام گفت: «من بسیار خوشحالم که می‌توانم در اینجا از دهکده المپیک در توکیو به شما سلام کنم. برای این بازی‌های المپیک آماده شوید و حتی بیشتر تمرین کنید، حتی در این شرایط سخت بسیاری از شما و بیشترینِ شما در این لحظه حضور دارید. اما اگر دوباره به اطراف خود بنگرید، به نظر می‌رسد ارزش تلاش کردن را دارد»

رییس کمیته بین المللی المپیک هفته گذشته برای دیدار با نخست وزیران جدید و سابق ژاپن به توکیو سفر و از دهکده ورزشکاران بازدید کرد.

باخ اطمینان دارد که بازی‌های المپیک توکیو در حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و این در حالی است که کمیته بین المللی در نظر دارد تا بودجه برنامه واکسیناسیون انبوه را برای آن دسته از افرادی که قصد دارند از توکیو دیدن کنند، تامین کند.

المپیک توکیو با یکسال تاخیر به دلیل شیوع و پاندومی ویروس کرونا با یکسال تاخیر در اول خردادماه سال اینده برگزار می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا المپیک توکیو توماس باخ کمیته بین المللی المپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا المپیک توکیو توماس باخ کمیته بین المللی المپیک ویروس کرونا المپیک توکیو توماس باخ کمیته بین المللی المپیک اخبار کنکور دهکده ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند

به گزارش رقابت های قایقرانی آبهای آرام و روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه به میزبانی دو کشور ژاپن و کره جنوبی با کسب چهار سهمیه با ارزش برای کشورمان به پایان رسید. این سهمیه ها در حالی برای نمایندگان کشورمان بدست آمد که ایران برای اولین بار در بخش روئینگ دو نفره و کایاک در المپیک حاضر خواهد شد. همچنین رکورد تعداد ورزشکار قایقران نیز در این بازیها شکسته شد و ایران با ۵ ورزشکار در چهار ماده در پاریس حاضر می شود.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان بعد از کسب این موفقیت توسط پاروزنان گفت: بچه ها سنگ تمام گذاشتند و ما برای اولین بار با چهار سهمیه و ۵ ورزشکار در بازیهای المپیک شرکت خواهیم کرد. از این بین سه ورزشکار از قایقرانان دختر ما هستند و این اتفاق خوبی است.

وی افزود: البته ما می توانستیم رکوردشکنی بیشتری هم کنیم. اگر تیم دو نفره کانوی مردان ما صاحب سهمیه المپیک می شد یک اتفاق تاریخی دیگر رخ می داد. ما در این ماده هم انتظار کسب سهمیه داشتیم. متاسفانه روز مسابقه طوفان شدیدی در محل برگزاری مسابقه رخ داد و همین باعث شد نه تنها تیم ما بلکه همه تیم ها عملکردشان تحت تاثیر این اتفاق قرار بگیرد وگرنه قطعاً یکی از قایق های اول و دوم ایران بود. ما از اینکه نتوانستیم در این ماده کسب سهمیه کنیم ناراحت شدیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان خاطرنشان کرد: رکوردهای خوبی برای ایران ثبت شد حتی ورزشکاران توانستند رکوردهای شخصی خود را هم در این رقابت ها بهبود بخشند. این نشان می داد که ورزشکاران در این مدت تنها فکرشان حضور موفق در بازیها بود و آمادگی شان برای رقابت ها خوب بود.

وی تاکید کرد: باید برای تیم ها و ورزشکاران تا حضور در بازیهای المپیک تدارکات خاصی را ببینیم و برنامه ریزی کنیم. یکی از برنامه اردوهای خارج از کشور است. البه ما استارت آمادگی حضور در المپیک را بعد از بازیهای آسیایی زده ایم و ۶ ماه اردوی مستمر و اردوی خارجی را برای قایقرانان پیش بینی کرده بودیم. البته باید شرایط را بسنجیم اگر مسائل اقتصادی و افزایش دلار بیش از این نباشد مطمئناً به کمک کمیته المپیک برنامه های خوبی را در خارج کشور برای قایقرانان تدارک می بینیم.

وی ادامه داد: اردوها و مسابقاتی که در پیست های مناسب بوده و بتوانند با رقیبان خوب دنیا دست و پنجه نرم کنند تا در بازیهای المپیک پاریس حریف دست و پا بسته ای نباشیم. هر چند که نمی توانیم به مدال برسیم اما می توانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

سهرابیان بیان داشت: یکی از اتفاقات خوبی که رقم خورد حضور مربیان شخصی ورزشکاران در مسابقات بود. برای اولین بار اعزام هر ورزشکار در کنار مربی شخصی اش رخ داد. این باعث شد تا شاهد یک آرامش روحی و روانی برای ورزشکار در طی مسابقات باشیم. در کنار آن اردوهای تدارکاتی ورزشکاران هم حتی الامکان در شهرهای خودشان و در کنار خانواده بود و همین باعث شد تا پاروزنان آبهای آرام با آرامش و آمادگی بیشتری در مسابقات انتخابی حاضر شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که «در مسیر این موفقیت چه مشکلاتی در مسیر قایقرانی بود و اینکه با این چهار سهمیه توانستید نتیجه بازیهای آسیایی را هم جبران کنید؟» هم گفت: ورزشکاران ما برای موفقیت نیازمند حمایت هستند. صحبت از هر حرفی توجیه کردن است اما ما در این بخش ها در بازیهای آسیایی هم همین مدال ها را دریافت کردیم. ۵ ماه قبل از بازیهای آسیایی پیست مناسب نداشتیم. در شرایطی که آب در دریاچه آزادی به کف رسیده بود و پیمانکار پروژه ها هم همکاری نمی کرد قایقرانان با این شرایط باز هم تمرین کردند و تمام فکر آنها اهتزاز پرچم ایران بود. این بچه ها همان ورزشکاران هستند که با همین مشکلات توانستند با رقبا مسابقه دهند مدال بگیرند و سهمیه المپیک را دریافت کنند.

رئیس فدراسیون قایقرانی تصریح کرد: اینکه ورزشکار ما به المپیک برسد بسیار با ارزش است. المپیک جایگاه و شرایط خود را دارد. چه مدال بگیرند چه نه حضور قایقرانان در میدان بزرگ المپیک نشان دهنده اقتدار کشورماست و پرچم کشور ما را در این میدان به اهتزاز در میاورند. امیدوارم بتوانیم حضور موفقی از خود در المپیک پاریس به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6085175

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • در المپیک حریف دست و پا بسته ای نیستیم/قایقرانان سنگ تمام گذاشتند
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی
  • از طلایی شدن در توکیو تا حذف از پاریس/ چرا فروغی به المپیک نرسید؟
  • سهرابیان: کسب ۵ سهمیه برای ورزشکاران قایقرانی قوت قلب است/ می‌توانستیم در کایاک ۲ نفره و کانو هم سهمیه بگیریم
  • جمله عجیب فراز کمالوند بعد از شکست مقابل پرسپولیس
  • شوک بزرگ دنیای ورزش؛ ادعای دوپینگ گسترده در چین
  • جنبش‌های ضد المپیک در فرانسه فعال شدند
  • ادعای دوپینگ گسترده در چین برای المپیک
  • رونمایی از لباس رسمی ژاپن در المپیک پاریس