Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:09:57 GMT

یادواره ۲۵ شهید دانش آموز شهرستان دیر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۹۹۳۰

یادواره ۲۵ شهید دانش آموز شهرستان دیر برگزار شد

امام جمعه دیر روز چهارشنبه در این آیین با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا گفت: گرامیداشت یاد شهیدان نشانگر آن است که مسئولان ما دارای فکر بسیجی هستند.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود:تجلیل از شهدا نشان دهنده عشق به شهید و شهادت و حرکت در راه ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه شهدا بر گردن همه ما حق دادند گفت: عزت، سلامت و امنیت ما در گرو ایثارگری شهدا و این کمترین ادای حقی است که ما می توانیم در حق شهدا انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی  با اشاره به اینکه تا زمانی که پایبند به ارزش های دینی خود هستیم دشمن داریم  افزود: دشمن به روش های مختلف در حال جنگ با ما است و باید فرهنگ شهادت طلبی در جامعه زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر نیز در آیین با تبریک پنجم آذر سالروز تاسیس بسیج  گفت: فلسفه وجود بسیبج مردم داری است و امروز باید قدردان بسیجیان باشیم.

سرهنگ ‌پاسدار ایرج سلیمانی اظهارداشت: بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام سه شاخصه مهم بسیجی است و باید با تکریم خانواده شهدا ادامه دهنده یاد شهدا باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر نیز در این آیین گفت: به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی در جهان می درخشد.

احمد عبدالله زاده افزود: دشمنان می خواهند محیط های آموزشی و علمی، از یاد و خاطره شهدا خالی باشد اما هوشیاری فرهنگیان و دانش آموزان، فضاهای علمی و آموزشی ما با یاد و خاطره شهدا خواهد درخشید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: دانش آموز محوری یکی از شاخصه های مهم برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی است.

اسماعیل مختارزاده اظهارداشت: این یادواره در ۲۵ آموزشگاه و با محوریت فضای مجازی و با حضور و مشارکت فعال فرهنگیان ،دانش آموزان و تشکل های دانش آموزی در این شهرستان برگزار می شود.

برچسب‌ها بوشهر سازمان بسیج دانش آموزی شهید بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان بسیج دانش آموزی شهید بندردیر بوشهر سازمان بسیج دانش آموزی شهید بندردیر اخبار کنکور شهرستان دیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین و جمعی از مسئولان استان و شهرستان بدره، خانواده‌های معظم شهدا با شکوه خاصی برگزار شد.
خاطره گویی سردار شاکرمی و سردار موسی بیگی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مراسم یادواره شهید صالح میری، اجرای تئاتر خیابانی در حاشیه یادواره سردار شهید صالح میری، تجلیل از نویسندگان کتاب زندگینامه سردار شهید «صالح میری» با عنوان (صالح من) به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بدره از برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.
شهید «صالح میری»، اول فروردین ۱۳۴۴ در شهرستان بدره دیده به جهان گشود.
 وی تحصیلات خود را تا چهارم دبیرستان سپری کرد و سپس با توجه به شرایط جنگی کشور، دفاع از میهن را بر ادامه تحصیل ترجیح داد.
این شهید والامقام به عنوان پاسدار به لشکر ۱۱ حضرت امیر سپاه ایلام پیوست و بعد از مدتی فرماندهی گروهان را بر عهده گرفت.
شهید میری سرانجام پس از رشادت‌های فراوان، چهارم اردیبهشت ۱۳۶۷ در منطقه گامو کردستان مورد اصابت گلوله مستقیم دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مزار این شهید گران قدر در گلزار شهدای بدره قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • امروز همه چشم‌ها به یاد خاطره‌ای سرخ، بارانی شدند
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا نیاز امروز جامعه ما است
  • برگزاری یادواره ۳۴ شهید ورزشکار بردسکن
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات