Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:36:14 GMT

حسینی پس از 55 بازی روی نیمکت می رود؟

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۹۹۹۷۶

حسینی پس از 55 بازی روی نیمکت می رود؟

اگر فکری در دیدار امروز در برابر ماشین سازی به مظاهری بازی دهد، حسینی پس از 602 روز باید کار را از روی نیمکت آغاز کند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در سومین دیداری که محمود فکری را بر روی نیمکت خواهد داشت، باید به مصاف ماشین سازی برود. آبی ها امید زیادی دارند تا با کسب پیروزی، اتفاقات و حاشیه های اهواز را به دست فراموشی بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما نکته جالب درخصوص ترکیب احتمالی استقلال، حضور رشید مظاهری درون دروازه آبی هاست. خرید جدید و پر سر و صدای این تیم، می تواند در دیدار مقابل ماشین سازی وظیفه حراست از قفس توری آبی ها را برعهده بگیرد.


اما در صورتی که فکری برای دیدار امروز به مظاهری بازی بدهد، اتفاق جالبی درون دروازه استقلال رخ خواهد داد و آن هم نیمکت نشین شدن سیدحسین حسینی پس از 602 روز خواهد بود.


در فصل 97-98 و پس از آن دربی معروفی که فرشید اسماعیلی یک ضربه پنالتی را از دست داد و تیم شفر، شهرآورد را به شاگردان برانکو باخت، جنجال زیادی بر سر ضربه پنالتی به وجود آمد که در نهایت منجر به نیمکت نشین شدن سیدمهدی رحمتی شد.

 


وینفرد شفر در دیدار بعدی تیمش مقابل سایپا که در تاریخ 14 فروردین 98 برگزار شد، از سیدحسین حسینی در ترکیب تیمش استفاده کرد و حتی پس از جدایی شفر و حضور مجیدی در دیدارهای پایانی لیگ برتر و بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این حسینی بود که به عنوان دروازه بان استقلال درون دروازه قرار گرفت.


حسینی در آن فصل، در تمامی 7 دیدار پایانی لیگ هجدهم و 4 دیدار آخر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در مقابل الهلال (رفت و برگشت)، الدحیل و العین به میدان رفت که در نهایت با حذف شاگردان مجیدی به پایان رسید. حسینی در 11 دیدار پایانی آن فصل برای تیمش به میدان رفت.


در فصل گذشته و با جدایی رحمتی از استقلال، حسینی به دروازه بان شماره یک و بدون رقیب آبی ها تبدیل شد و در 30 دیدار لیگ برتر، 5 دیدار جام حذفی، 2 دیدار پلی آف لیگ قهرمانان و 5 دیدار مرحله اصلی لیگ قهرمانان آسیا برای تیمش به میدان رفت تا در فصل قبل نیز 42 بار وظیفه حراست از دروازه استقلال را برعهده داشته باشد.


در دو هفته ابتدایی لیگ بیستم نیز این حسینی بود که درون دروازه استقلال قرار گرفت تا آمار حضورش در قفس توری آبی ها را به 55 دیدار متوالی برساند. حسینی در این 55 دیدار، 53 بار دروازه اش را باز شده دیده و در 17 دیدار موفق به ثبت کلین شیت شده است.
حالا و پس از خلق این رکورد، به نظر می رسد باید شاهد نیمکت نشین شدن حسینی باشیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پس از 602 روز و انجام 55 بازی به صورت متوالی و بی وقفه، فرد جدیدی بجز حسینی درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت.

استقلال تهران سید حسین حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سید حسین حسینی دروازه استقلال لیگ قهرمانان درون دروازه آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی

به گزارش جماران؛ مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: سردار رادان فرمانده کل انتظامی از دروازه بان استقلال شکایتی نکرده و مامور پلیسی که این دروازه بان با او درگیر شده است از این فرد شکایت کرده است.

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد: گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه (یگان ویژه) و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ 24 فروردین 1403 است.

در این اطلاعیه آمده است: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

دیگر خبرها

  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس