Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کیومرث سرمدی نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 5 آذر) در جلسه علنی مجلس و در تذکر شفاهی اظهار داشت: آنچه که در صنعت خودرو در طول سالیان گذشته رخ داده به هیچ وجه توجیه ندارد این در حالی است که عده‌ای با سفته‌بازی کام مردم را تلخ کردند و به نام حمایت از تولید ملی جلوی هر کاری را گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شبه مافیا طوری شرایط را مهیا کرده که مردم برای دریافت خودرو از سه ماه تا دو سال منتظر هستند.

سرمدی گفت:‌پیشنهاد می‌کنم که فارغ از حرف بی‌عمل دولت در بحث خودرو برای مردم کاری جدی انجام دهد.

نماینده اسدآباد در مجلس گفت: آیا واقعا هر روز صبح مردم که از خواب بیدار می‌شوند باید شاهد افزایش بی‌رویه قیمت‌ها باشند و نباید به دنبال ریشه‌کنی قاطع قاچاق باشیم؟ این در حالی که مردم در محافل شبانه خود دائما درباره این موضوعات حرف می‌زنند.

وی در پایان گفت: کمیسیون کشاورزی باید بررسی کند که آیا از قبل پیش‌بینی‌های لازم برای ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی و گوشت مرغ صورت داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو مجلس شورای اسلامی مجلس سرمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری (ایران اکسپو ۲۰۲۴)، گفت: بسیاری از افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و به همین دلیل تاکنون از ۳۰ هزار نفر که در سامانه بودند، ۱۵ هزار نفر خودرو خود را انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از ۱۲ تا ۱۳ هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند. واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • اولین عرضه خودرو‌های برقی در روز‌های آینده
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • دستیار معاون اول رئیسی: هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ مخبر نیست
  • هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ نیست
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...