Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: مصطفی کاظمی، مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران صبح امروز (چهارشنبه – 5 آذر) به صورت سرزده از بهشت زهرای تهران بازدید کرد و ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این سازمان در ایام کرونا با اعضای شورای مرکزی پایگاه بسیج شهدای گمنام سازمان بهشت زهرا نیز دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار شهر، در دیدار سرزده مصطفی کاظمی از سازمان بهشت زهرا، سعید خال، مدیرعامل این سازمان، فرمانده و اعضای شورای پایگاه بسیج شهدای گمنام این سازمان نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظمی در این دیدار که در سالن جلسات گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: توفیق شد با حضور سر زده در این مکان مقدس یاد و نام شهدای گرانقدر را گرامی بداریم.
او با بیان اینکه برای قدردانی از کارکنان و تلاشگران سازمان بهشت زهرا در این مکان حاضر شده است، افزود: از تلاش بی وقفه شما در سازمان در دوران بحران کرونا قدردانی می کنم و می دانم بسیاری از این تلاش ها نیز از سوی بسیجیان انجام شده است. حضور اتفاقی من در جمع بسیجیان موضوع مبارکی است ، و همینجا سلام شهردار تهران و خداقوت او را به شما انتقال می دهم.
کاظمی به ذکر خاطره ای از ایام جوانی پرداخت و گفت که در روزهایی که برای اولین بار بسیج در محل زندگی اش تشکیل شده جزو اولین کسانی بوده است که به بسیج ملحق شده و عضو بسیج بوده است.
او به ویژگی های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج مردمی ترین پایگاه است به این مفهوم که یکی از ارگان های کشور جمهوری اسلامی که ریشه و اساس آن مردمی بودن است. دومین ویژگی بسیج خلوص و صفا و صمیمیت بسیجیان است. سومین ویژگی بسیجیان این است که کمترین چشم داشت را در حوزه مالی دارند. بی ادعا کارهای بزرگ انجام می دهند و کارهای بزرگ را پیش می برند. چهارمین ویژگی آنها نیز اخلاق مداری بسیج است.
کاظمی گفت: به طور کلی این چهار ویژگی دست به دست هم می دهد تا ظرفیت نامحدودی برای بسیج ایجاد کند که با عنایت پروردگار در عرصه های سازندگی و حفظ و صیانت از امنیت ایستادگی و پایمردی کنند.

او ادامه داد: سازمان بهشت زهرا که سازمانی است که در جوار امام (ره) و شهدای گرانقدر قرا گرفته از همین روحیه بسیجی که شهدای ما داشته اند استفاده کرده و ملاحظه می کنید که در بحران کرونا با همین روحیه بسیجی کارهای بزرگی انجام داد و افتخار آفرینی کند.
کاظمی گفت: امروز آمده ام که از شما تشکر کنم و سلام شهردار تهران را به شما برسانم و خداقوت بگویم.
در ابتدای این دیدار که به دلیل شرایط کرونا در زمان کوتاه و با حفظ پروتکل های بهداشتی انجام شد، سعید خال گزارش کوتاهی در مورد کرونا و وضعیت سازمان بهشت زهرا ارائه کرد.
در پایان مراسم نیز مدیر کل دفتر شهردار از تعدادی از بسیجیان نمونه سازمان بهشت زهرا تقدیر کرد.
خبرنگار: سمیرا امیرچخماقی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سازمان بهشت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت یک مدل هوش مصنوعی به نامPhi-۳mini را معرفی کرد که می تواند از مدل هایی با ۲ برابر حجم خود در بنچمارک های مختلفی که زبان، کدنویسی و قابلیت های ریاضی را ارزیابی می کنند، عملکرد بهتری داشته باشد.

به گفته مایکروسافت، مدل های هوش مصنوعی کوچک تر برای انجام فعالیت های ساده تر طراحی شده اند تا شرکت هایی با منابع محدود راحت تر بتوانند از آنها استفاده کنند. یک کسب وکار می تواند با کمکPhi-۳ نکات مهم یک متن طولانی را خلاصه کند، چشم اندازهای مرتبط و روندهای صنعتی در یک گزارش تحقیق بازار را استخراج کند.

Phi-۳mini به سرعت در کاتالوگ مدل هوش مصنوعی سرویس ابر رایانشی مایکروسافت به نام آزور، Hugging Face یک پلتفرم ماشین یادگیری و همچنین Ollama ارائه خواهد شد.

کد خبر 6086397 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • مراسم بزرگداشت شهدای راسک و دمشق در میبد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • ۹۵ درصد مزارهای شهدا در زنجان ساماندهی شد