Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا نسبت به درخواست‌های حضور در مقابل دستگاه عابر بانک هشدار داد و از هموطنان خواست از ترفندهای حیله گرانه کلاهبرداران آگاه باشند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شهاب امینی، اظهار کرد: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی به تازگی موفق شدند شیادانی که با وعده‌هایی مانند بروز اشتباه در واریز پول، برنده شدن در انواع قرعه کشی، ثبت‌نام در طرح‌های کمک معیشتی و … خواستار حضور شهروندان در مقابل دستگاه‌های عابر بانک شده بودند و با شگردهای خاص مجرمانه حساب آنان را تخلیه می‌کردند، شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به طور قطع برای واریز هرگونه وجه از سوی دیگران، نیاز به حضور در مقابل دستگاه‌های عابر بانک نیست، گفت: تقاضای اطلاعات شخصی و محرمانه حساب‌های بانکی (رمز اول، رمز دوم، تاریخ انقضا، CVV۲ و…)، می‌تواند حاکی از اقدام به کلاهبرداری باشد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، در پایان از هموطنان خواست به تماس‌های ناشناس و مشکوک افرادی که مدعی هستند از طرف ارگان‌ها و سازمان‌هایی مانند صدا و سیما و اپراتورهای تلفن همراه ارتباط برقرار می‌کنند، توجه نکنند و آگاه باشند که واریز وجه با ارائه شماره کارت یا حساب و بدون نیاز به سایر اطلاعات کارت بانکی نیز امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر 457571

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا دستگاه عابر بانک هشدار پلیس کلاهبرداری کلاهبرداری اینترنتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مقابل دستگاه عابر بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در اطلاعیه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آمده است: پیرو اطلاعیه قبلی در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت یارانه از ۲۰ هر ماه به ۲۵ (پرداخت دهک اول، دوم و سوم) و ۳۰ ماه (دهک چهارم تا نهم)، یارانه مرحله ۱۵۸ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار دهک‌های چهارم تا نهم کل کشور واریز و از ساعت ۲۴ قابل برداشت است.

بیشتر بخوانید؛ طرح کالابرگ الکترونیکی تا چه زمانی ادامه دارد؟

بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

کالابرگ الکترونیکی

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

کد خبر: 1227595 برچسب‌ها یارانه­

دیگر خبرها

  • یارانه ۳۰۰ هزار تومانی فروردین واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین ماه واریز شد/ یارانه از ساعت ۲۴ قابل برداشت است
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • یارانه نقدی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه فروردین دهک چهارم تا نهم واریز شد
  • پله برقی های تهران نونوار می شوند | جزییات نصب ۶۰ دستگاه پله برقی جدید در معابر تهران
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • ترفند این زن برای خالی کردن حساب دایی‌اش همه را بهت زده کرد! | ویدئو