Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگرد محمد لویمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مرحله بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن، رب‌گوجه فرنگی، حبوبات، ماکارونی و سویا به همراه ۲۵۰ جفت کفش، لباس بچه‌گانه و ۱۱۴ چادر مشکی هستند که در مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع ‌شدند.

وی افزود: از آغاز اجرای طرح رزمایش کمک مومنانه تاکنون۳۲هزار بسته معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر در مناطق محروم و خانوارهای روستایی کم‌برخوردار و روستاهای این شهرستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد لویمی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در خرمشهر گفت: به این مناسبت بیماران کم‌برخوردار در مرکز درمانی منطقه سرحانیه، مینوشهر و مطب یکی از پزشکان عمومی خرمشهر به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

وی اظهار داشت: به منظور فرهنگسازی و در خصوص استفاده از ماسک بخصوص در مناطق محروم ۱۰هزار ماسک رایگان بین شهروندان خرمشهری توزیع شد.

 توزیع ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار خرمشهر 

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: به مناسبت هفته بسیج ۳۰ سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، فرش، ظروف آشپزخانه و بخاری به نوعروسان کم‌برخوردار خرمشهر در مراسمی با مشارکت ناحیه مقاومت بسیج و خیرین خرمشهری اهدا می‌شود.

سرگرد لویمی افزود: به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا اقامت یک شب به همراه صرف صبحانه در هتل رویال اروند خرمشهر به عنوان هدیه‌ای از سوی مقاومت بسیج و خیرین به نوعروسانی خرمشهری که از تاریخ ۳۰ آبان امسال تا ۱۵ آذرماه ازدواج کنند رزرو می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای اطلاع این فراخوان در فضای مجازی، کانال‌های خبری و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات به شهروندان اعلام شده است.

 تعمیر و بازسازی ۲۰ باب منزل در مناطق محروم خرمشهر

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر گفت: به منظور کمک و یاری به خانواده‌های کم برخودار در مناطق محروم ۲۰ باب منزل از روستاهای مسیر شلمچه، مینوشهر، عباره و کوی پلیس توسط با هزینه بین ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال توسط بسیجیان خرمشهر تعمیر و بازسازی شد.

وی گفت: تعمیر و بازسازی آشپزخانه، سرویس بهداشتی، ایزوگام و موارد دیگر با کمک نیروهای جهادی بسیج خرمشهر در مناطق محروم انجام شده است.

برچسب‌ها بسته حمایتی خرمشهر سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی خرمشهر سازمان بسیج مستضعفان بسته حمایتی خرمشهر سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور ناحیه مقاومت بسیج مناطق محروم کم برخوردار بسیج خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دما در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش یابی تا اواسط روز چهارشنبه عبور موج ضعیفی را از فراز استان نشان می‌دهد که سبب رگبار‌های پراکنده و رعد و برق، وزش باد متوسط همراه با تندباد‌های لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک موقت در برخی مناطق استان به ویژه مناطق شرقی و ارتفاعات استان خواهد شد.
شمال خلیج فارس نیز طی امروز نیمه مواج گاهی همراه با رگبار پراکنده و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • داستان ۳۴ روز مقاومت در خرمشهر؛ اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • ناشنیده‌هایی از ۳۴ روز مقاومت جانانه تکاوران ارتش در خرمشهر /اگر سلاح داشتیم، شهر سقوط نمی‌کرد
  • ناخدا یکم صمدی در گفت و گو با «خبرآنلاین» روایت کرد
  • افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اهدای بسته‌های معیشتی به مددجویان الوار گرمسیری اندیمشک
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول