Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حمید رسولی روز چهارشنبه در وبینار اعطای «کشاورز کارت» به کشاورزان خراسان جنوبی افزود: خراسان جنوبی پیشرو در خدمات کشاورزی کشور است و کشاورز کارت برای اولین بار در این استان اجرایی شد.

وی بیان کرد: در سال جاری و علیرغم نظر وزارت جهاد کشاورزی ارز تاسیسی همچون کود شیمیایی از رسمی به نیمایی تغییر داده شد که افزایش قیمت کود را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: این افزایش قیمت به دغدغه اصلی مدیران بخش کشاورزی تبدیل شد و به دنبال راهکار بودیم که فشار به کشاورزان را با توجه به تاثیر ارز بر قیمت کودها کاهش دهیم.

وی یادآور شد: در این طرح به ازای هر هکتار ۲ میلیون تومان تسهیلات در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد و این اعتبار هیچ ارتباطی با تسهیلات قبلی کشاورزان ندارد و اعتبار مستقل و بهره ۱۲ درصد دارد.

رسولی تصریح کرد: این تسهیلات صرفا برای تهیه نهاده‌هایی همچون کود و سم در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد و سقف تسهیلات بر اساس هکتار کاشت غلات ۲۰ میلیون تومان با بازپرداخت یکساله خواهد بود.

وی افزود: سه هزار و ۵۰۰  کارگزاری در کشور وظیفه توزیع نهاده‌های کشاورزی و کودهای شیمیایی یارانه‌ای را بر عهده دارند که به مرحله اجرایی رسیده است.

سطح زیر کشت غلات در خراسان جنوبی ۴۰ هزار هکتار با تولید ۶۵ هزار تن محصول است که متقاضیان می‌توانند از کشاورز کارت بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تسهیلات بانکی بانک کشاورزی توسعه ایران حمید رسولی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تسهیلات بانکی بانک کشاورزی توسعه ایران حمید رسولی خراسان جنوبی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تسهیلات بانکی بانک کشاورزی توسعه ایران حمید رسولی خراسان جنوبی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا

سرهنگ محمدرضا بیلری گفت: با مراجعه یک کشاورز به مسئولان انتظامی و طرح شکایتی مبنی بر اینکه یک نفر در ازای بارگیری و ارسال چندین بار ذرت و دیگر محصولات کشاورزی به وی وعده پرداخت وجه داده است؛ اما پولی را به این فرد نپرداخته و حاضر به انجام تعهدات خود نیست پرونده برای رسیدگی‌های تخصصی به پلیس فتا ارجاع شد.

 وی افزود: بدین منظور ماموران پلیس فتا با هماهنگی‌های قضایی و واکاوی دقیق پیام‌های تبادل شده بین این کشاورز و طرف مقابل، موفق به احقاق حق این کشاورز و باز پرداخت ۱۷۰ میلیارد ریالی وجه مورد معامله به این کشاورز زحمتکش شدند.

فرمانده انتظامی قلعه گنج با اشاره به ارسال این پرونده به دادسرا برای پیگیری‌های بعدی از شهروندان خواست در امور خرید و فروش اموال و محصولات کشاورزی مورد نیاز خود در بستر فضای مجازی از اعتماد به افراد سودجو و کلاهبردار خودداری و تا قبل از شناسایی هویت طرف مقابل و صحت اموال مورد معامله از پرداخت وجه و یا ارسال کالا خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • احقاق حق ۱۷۰ میلیاردی کشاورز قلعه گنجی از سوی پلیس فتا
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت آغاز می شود