Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هزار و ۴۰۰ بسته کمک معیشتی به دانش‌آموزان محروم در سطح این استان تعلق گرفته است.

به گزارش قدس آنلاین،  ابوالحسن حقیقی افزود: بسته‌ها کمک معیشتی با مشارکت مالی آستان قدس رضوی در حال آماده‌سازی است تا در میان خانواده‌های محروم و کم‌بضاعت دارای عضو دانش‌آموز در سطح استان خراسان رضوی توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: کار توزیع بسته‌های کمک معیشتی دانش‌آموزان محروم با شناسایی و معرفی آنها از سوی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و همکاری آستان قدس رضوی صورت می‌گیرد.  

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این بسته‌ها با هدف حمایت تامین تغذیه مناسب دانش‌آموزان خانواده‌های محروم شامل خانوارهایی می‌شود که تاکنون هیچگونهکمکی از سوی دیگر نهادهای حمایتی دریافت نکرده‌اند.   

وی افزود: گفت: بر این اساس وضعیت ارائه کمکهای حمایتی به پنج هزار خانوار محروم دارای دانش‌آموز در خراسان رضوی بررسی و مشخص شد تاکنون هزار و ۴۰۰ خانوار از این تعداد کمکی دریافت نکرده‌اند لذا برای توزیع بسته‌های کمک معیشتی به این تعداد خانوار اقدام لازم صورت گرفت.

حقیقی ادامه داد: هم‌اینک کار تامین، آماده‌سازی و بسته‌بندی این اقلام در جریان است تا از ابتدای هفته آتی تقدیم هزار و ۴۰۰ خانوار خراسانی ساکن در مناطق محروم و حاشیه شهرها شوند.

وی گفت: ارزش هر بسته معیشتی شامل روغن، برنج، حبوبات و دیگر اقلام غذایی اساسی با توجه به تامین اعتبار آن از سوی آستان قدس رضوی پس از جمع‌بندی نهایی به زودی اعلام می‌شود.  

استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی افزون بر یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز شامل ۹ درصد از کل جمعیت دانش‌آموزی کشور را دارد.  

خراسان رضوی دو میلیون و ۴۵۰ هزار و ۹۱۶ خانوار دارد.

یک میلیون و ۷۳۳ هزار نفر از جمعیت خراسان رضوی در روستاهای این استان سکونت دارند.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بسته معیشتی دانش آموزان خراسان رضوی کمک معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست بررسی روند صدور ضمانت‌نامه برای تسهیلات زنان سرپرست خانوار با موضوع اقدامات و چالش‌های موجود در روند حمایت از کسب و کارهای زنان سرپرست خانوار در سراسر کشور و صدور ضمانت نامه برای جامعه هدف با حضور انسیه خزعلی؛ معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و البرز محمدی؛ مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در محل معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

خزعلی در این نشست ضمن تشکر از همکاری‌های صندوق در جهت توسعه و پیشرفت کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار بر تقویت و توسعه این رویداد ارزشی تأکید و در ادامه خواستار توجه ویژه در جهت پوشش تعاونی‌های تخصصی زنان دارای زنجیره محصولی در مناطق محروم شد.

وی در پایان بر ضرورت پیگیری مدیران معاونت امور زنان بر تعامل با بانک‌های عامل جهت رفع مشکلات موجود تأکید کرد.

کد خبر 6078483

دیگر خبرها

  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • حضور بانوان شطرنج بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور
  • توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم
  • اجتماع مردمی در حمایت از اقدام سپاه در حرم رضوی + فیلم
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور به خراسان رضوی تعلق گرفت
  • توزیع بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • یارانه فروردین دهک‌های اول تا سوم واریز شد
  • مدارس کانکسی عشایر خراسان شمالی فرسوده هستند
  • شرکت حدود۳۰۰۰ دانش‌آموزخراسان رضوی در اعتکاف رمضانیه