Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به کاهش بیش از ۹۰ درصد تردد شبانه در کلانشهر اصفهان، گفت: تخلف خودروهای با پلاک غیربومی ساکن اصفهان که دارای مجوز تردد فرمانداری هستند، ثبت نمی‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌ وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با اعمال ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح بیش از ۹۰ درصد کاهش تردد را در سطح کلانشهر اصفهان شاهد هستیم و شهروندان همکاری خوبی با پلیس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اندک خودروهایی که در شب تردد می‌کنند خودروهای خدماتی و امدادی و دارای مجوز هستند در این بین تعداد محدودی خودرو هستند که تردد غیرمجاز و تخلف می‌کنند که آنها توسط دوربین‌ها رصد و اعمال قانون می‌شوند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه برخی برای تخلف و فرار از اعمال قانون دوربین‌ها، پلاک‌های خودرو خود را مخدوش می‌کنند، گفت: همکاران ما در پلیس انتظامی و راهور به شدت با این پدیده برخورد می‌کنند زیرا این امر خط قرمز ما است و اشد مجازات در انتظار خودروهایی است که برای تردد غیرمجاز پلاک خودرو را مخدوش می‌کنند و مجرمان ضمن اعمال قانون و توقیف خودرو، به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان درباره تردد پلاک‌های غیربومی ساکن کلانشهر اصفهان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تفکیک این پلاک‌ها دشوار است و بسیاری با خودرو دارای پلاک غیربومی تردد می‌کنند اما در شهر اصفهان ساکن و شاغل هستند اینها مجاز به تردد در روز هستند و مأموران پلیس مدارک شناسایی این افراد را بررسی می‌کنند که اگر سکونت خود را ثابت کنند اعمال قانون نمی‌شوند اما در شب دوربین‌ها استثنا قائل نیستند و همه اعمال قانون می‌شوند به جز افرادی که دارای مجوز تردد باشند.

وی تاکید کرد: فرمانداری‌ها مجاز به صدور مجوز تردد هستند و تنها مجوز تردد فرمانداری برای پلیس راهور معتبر است اینکه یک شرکت، نهاد، سازمان و اداره‌ای برای کارمندانش مجوز صادر کند برای ما معتبر نیست و فقط مجوزهایی که فرمانداری‌ها صادر می‌کنند را در سیستم خود تعریف می‌کنیم و اگر دوربین‌ها این افراد را اعمال قانون و جریمه کنند، سیستم این موارد را شناسایی می‌کند و جریمه برای ایشان ثبت نمی‌شود.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه برای رفع تخلف نیازی به مراجعه نیست، اضافه کرد: سازمان‌ها هنگامی که از فرمانداری‌ها مجوز دریافت می‌کنند، فرمانداری لیست پلاک‌ها را به پلیس اعلام می‌کند که در سیستم تعریف شده و افراد دارای مجوز جریمه نمی‌شوند.

کد خبر 457564

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ممنوعیت تردد خودرو رئیس پلیس راهور استان اصفهان آخرین اخبار ویروس کرونا ممنوعیت تردد شبانه اعمال محدودیت ها پلاک مخدوش خودرو تخلف رانندگان محورهای استان اصفهان کنترل محورهای استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اعمال قانون دارای مجوز پلیس راهور مجوز تردد دوربین ها پلاک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان

مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان محدودیت و تردد ناشی از بروز سیل در کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

هادی کاشانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به بارش باران و وقوع سیلاب در برخی معابر شهری کاشان، اظهار داشت: مدیریت بحران شهرستان کاشان بلافاصله فعال اقدامات پیشگیرانه از طریق دستگاه‌های خدماتی و امدادی صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه به دلیل آبگرفتگی برخی از معابر شهر کاشان تردد در آن محورها با برخی مشکلات روبه‌رو شده است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته تردد در اکثر مناطق شهرستان کاشان بدون هیچ مشکلی صورت می‌پذیرد.

مدیر مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان با بیان اینکه در حال حاضر تردد در برخی نقاط شهری تا اطلاع ثانوی با محدودیت روبه‌رو است، ابراز داشت: محورهای جاده سلامت، محورهای منتهی به میدان حسن‌آباد و رسالت به کمربندی تا اطلاع ثانوی مسدود دست.

وی در بیان دیگر جزئیات محدودیت تردد معابر در شهر کاشان، گفت: محورهای بلوار الهیه محدوده میدان عسگریه به سمت بلوار امام رضا(ع) و بلوار باقرالعلوم از سمت باغ فین نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کاشانی‌نژاد تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم با توجه به محدودیت‌های تردد ناشی از وقوع سیلاب در کاشان محورهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند تا با مشکل روبه‌رو نشوند و از سوی دیگر نیز تمامی تلاش دستگاه‌های خدماتی برای آزادسازی محورهای مذکور به کار گرفته است.

سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم

وی با بیان اینکه پاکسازی محورهای روستایی نیز در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: پاکسازی روستاهای درگیر سیلاب شهرستان کاشان نظیر قهرود، جوینان، دره، یزدآباد و غیره نیز انجام شده و خدمت‌رسانی تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • بودجه دوربین‌های پلیس در انتظار تصویب
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • گلستان در قعر جدول تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز