Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:56:33 GMT

سبد غذایی در سفره نیازمندان زیرکوهی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۰۲۴۲

سبد غذایی در سفره نیازمندان زیرکوهی

دلباز رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زیرکوه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: ۴۰۰ سبد غذایی،۱۲۰ بسته فرهنگی و۱۲۰ مورد لوازم منزل به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج توزیع شد.   او افزود: این مواد غذایی شامل: گوشت، برنج، روغن، ماکارانی، رب، و ... به ارزش ریالی ۳میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال بوده است که بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید  ۳۵ درصد مردم بهره‌مند از مرحله سوم کمک‌های مومنانه   دلباز مهمترین هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) را محرومیت‌زدایی عنوان کرد و افزود: شیوع ویروس همه‌گیر کرونا بسیاری از هموطنان را دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی کرد که در همین جهت برای مقابله با این وضعیت، طرح‌های کمک مومنانه از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا به طور مستمر در این شهرستان ادامه دارد.   رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) زیرکوه بیان کرد: این سبد‌های غذایی با رعایت کامل دستورالعمل‌ها ونکات بهداشتی و همچنین حفظ فاصله اجتماعی توزیع شده است. انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد توزیع بسته معیشتی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان از واگذاری ۱۷۴۱واحد مسکونی به مددجویان این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جلال شیخ‌پور، ظهر امروز، در آیین واگذاری 33هزار و 863 واحد مسکونی به مددجویان، گفت: ایجاد مسکن برای نیازمندان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است.

او با بیان اینکه احداث 5هزار و 500واحد مسکونی برای مددجویان لرستان در پنج سال گذشته شروع شده‌است، اضافه کرد: بخشی از این واحدها به مددجویان تحویل شده‌است.

مقاوم‌سازی 115هزار واحد مسکونی روستایی در لرستان

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) لرستان یادآور شد: ساخت بیش از 1700واحد مسکونی با اعتبار 800میلیارد تومان از سهم 30هزار واحد مسکونی کشور به این استان اختصاص دارد.

شیخ‌پور با اشاره به هدف‌‌گذاری برای ساخت 500واحد مسکونی شهری برای مددجویان لرستان در سال 1403، بیان کرد: این تعداد واحد مسکونی طی دو سال تحویل می‌شود.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • واگذاری ۳۳۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان لرستان
  • میز خدمت کمیته امداد امام خمینی ره استان سمنان دایر می‌شود
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در هرمزگان
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند
  • بیش از ۶۱ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد