Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری افزود: طرح‌های پرورش آبزیان، دام و طیور، مجتمع‌های خدمات و رفاهی در این جلسه بررسی شد که نشان از توسعه سرمایه‌گذاری در استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با تاکید بر توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر افزود: نقاطی که ظرفیت ایجاد واحد‌های صنعتی دارند در کارگروه تخصصی معاونت امور عمرانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صمت، جهاد کشاورزی و امور اراضی باید بررسی شوند.

استاندار بوشهر با تاکید بر واگذاری ۸۸ هکتار زمین برای ساخت شهرک صنعتی در محدوده‌های بنک و کنگان، ادامه داد: برای ساخت این شهرک صنعتی، کارگروه ویژه تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید

از اجرای طرح‌های پایین دستی در کنار متانول کاوه دیر حمایت می‌کنیم

گراوند با تاکید  برای ایجاد شهرک صنعتی در محدوده یاد شده، گفت: با توجه به اجرای طرح‌های بالادستی صنایع گاز در منطقه پارس جنوبی، توسعه صنایع پایین دستی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر ضروری است.

او، صنایع پایین دستی گاز و پتروشیمی را از نظر زیست محیطی سالم‌تر از دیگر صنایع دانست و تاکید کرد: اجرای این طرح‌ها ضمن اشتغال‌زایی در مناطق، رفاه و آسایش بیشتری برای مردم فراهم می‌آورد.

استاندار بوشهر لازمه توسعه صنایع پایین دستی گاز را ایجاد شهرک‌ها و نواحی صنعتی دانست و بیان کرد: باید شهرک‌های صنعتی در نقاط مختلف استان بوشهر به ویژه شهرستان‌های همجوار پارس جنوبی توسعه یابد.

گراوند گفت: جنوب استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه صنایع گاز و پتروشیمی است که باید از این ظرفیت برای توسعه صنایع پایین دستی بهره برد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنایع نفت وگاز پتروشیمی شهرک صنعتی صنایع پایین دستی صنایع پایین دستی استان بوشهر شهرک ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: صنایع دستی متولی خودش را دارد، اما در اشتغال بانوان هم موضوع تعاونی‌ها و مشاغل خانگی را داریم که ما در بخش صنایع دستی از اشتغال زنان در بازارچه‌ها ، تسهیلات و مجوز‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه درباره درج نام مادران در کارت‌های ملی فرزندان هم افزود: تا مرحله‌ای این کار را پیش بردیم، اما گفته شد این کارت‌ها منسوخ می‌شود و دیگر نیازی به اسم مادر و پدر نیست و فقط کد ملی جایگزین خواهد شد و موضوعیتی ندارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری عظیم برای انتقال آب به شهرک‌های صنعتی
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • برگزاری دوره های آموزشی صنایع دستی نقش مؤثری در ایجاد اشتغال دارد
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • حمایت از بازارچه‌های صنایع دستی تولید بانوان
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود
  • صنایع دستی روستای قلعه بالا