Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در حکمی بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی، خانم دکتر یکتا اشرفی را به عنوان «عضو هیأت تجدید نظر شورای رقابت» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رئیس جمهور در حکمی بنا به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی، خانم دکتر یکتا اشرفی را به عنوان «عضو هیأت تجدید نظر شورای رقابت» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم دکتر یکتا اشرفی

به استناد جزء(ب) بند(1) ماده(64) و بند(2) ماده(55) قانون اصلاح موادی از قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست‌های اصل (44) قانون اساسی مصوب 1386.11.8 مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی به موجب این حکم به عنوان «عضو هیأت تجدید نظر شورای رقابت» منصوب می‌شوید.

توفیق شما و سایر اعضای آن شورا را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام روحانی حسن روحانی روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره کلیات و جزئیات لایحه دوفوریتی تمدید مدت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، با تصویب این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

ماده واحده- مهلت اجرای آزمایشی قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵/۴/۱۳ از تاریخ اتمام آن مهلت ۱۴۰۲/۴/۱۳ به مدت ۲ سال تمدید می‌شود.

قانون اساسنامه شرکت ملی پست مشتمل بر ۳۴ ماده و ۱۵ تبصره در جلسه مورخ سیزدهم تیرماه یکهزار و سیصد و نود و پنج کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی طبق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی تصویب شد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال در تاریخ ۱۳۹۵/۵/۶ به تأیید شورای نگهبان رسید.

کد خبر 6085404 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • حذف کسب وکارهای غیرقانونی از گردونه رقابت با مجوز الکترونیکی
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • رئیس شورای راهبردی بیست‌وچهارمین جشنواره ملی صنعت چاپ و نشر منصوب شد
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین فرصت اخذ مجوز الکترونیکی کسب و کار‌ها
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد