Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر حسین سلامی گفت: دشمن از ضربه به فیزیک نظام جمهوری اسلامی ایران ناامید و مأیوس و جنگ نظامی از برنامه‌هایش خارج شده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در آیین رونمایی از طرح‌های خدمات‌رسانی بسیج با بیان اینکه خدمت ما به مردم بدون منت است و رسم و مرام بسیجی‌ها شرف، جوانمردی و غیرت است، گفت: آن‌ها [بسیجی‌ها] از هیچ دشمنی نمی‌ترسند و در عین حال جمال رحمت و محبت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زینت‌یافته به پاکی و طهارت و اهل ایثار هستند و این رخساره معنوی بسیج ما است؛ دشمن از اینکه به فیزیک نظام ما ضربه بزند، ناامید و مأیوس است.

وی با بیان اینکه جنگ نظامی از گزینه‌های دشمن خارج شده است، افزود: اما در جریان دشمنی با نظام، دین، فرهنگ، معیشت و سلامت مردم را هدف قرار داده است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: بسیج در عرصه ایستاده است تا از این ارزش‌های والای ملت تحت فرمان رهبر معظم انقلاب دفاع کند و این دفاع امروز برجسته‌ترین فراز تاریخ مقاومت ماست که در جریان است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: ما تا انتها ایستاده‌ایم و انتهای این ایستادگی زوال کامل دشمنی است که امروز می‌بینیم غروب را تجربه می‌کند و خورشید درخشان انقلاب ما در مرکز آسمان افتخار این ملت ایستاده است و نورافشانی می‌کند.

وی با بیان اینکه لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد، اظهار داشت: جهاد بر اندام جوانان ما زینت یافته است. جوانان بسیجی ما مروجان سعادت جامعه و مجاهدانی هستند که از حیثیت این ملت دفاع می‌کنند و ما تا آخر این ماجرا که غروب مطلق دشمنان ماست، ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرلشکر حسین سلامی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر

مراسم احیاء شب‌های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مراسم معنوی و پرفیض احیاء شب‌های قدر همچون سال‌های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ‌راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برقرار است.

این مراسم با همکاری هیات انصارالحسین (علیه‌السلام) در روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ الی سه بامداد با سخنرانی و قرائت دعای جوشن کبیر و مداحی برگزار خواهد شد.

حضور در این مراسم برای عموم مردم آزاد است و امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم شده.

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شب‌های قدر قلب ماه مبارک رمضان است
  • حکومت حضرت علی (ع) مصداق جمهوری اسلامی است
  • جنگ فرهنگی علیه ملت ایران اوج گرفته است
  • جنگ فرهنگی بر علیه ملت ایران اوج گرفته است
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است