Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه آرتی، ادرن با تغییر وضعیت مسجدالاقصی به طور قاطع مخالفت کرد.

سخنگوی وزارت خارجه اردن اعلام کرد این کشور با تغییر وضعیت فعلی در مسجدالاقصی شدیدا مخالفت است و اداره تمام امور این مسجد برعهده اردن است.

ضیف اله علی الفایز تاکید کرد مسجد الاقصی با تمامی مساحت خود مکان عبادت مسلمانان محسوب می‌شود و اداره اوقاف مسجدالاقصی برابر با قوانین بین المللی و تاریخ انحصارا برعهده اردن است و این کشور درباره ورود و خروج به آن تصمیم گیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت خارجه اردن افزود: باب المغاربه و مسیر منتهی به آن جزء مسجدالاقصی است. این موضوع به تائید یونسکو نیز رسیده است. با این حال رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷ این قسمت را غصب کرده و حق اردن در صدور مجوز ورود را از این کشور سلب کرده است. در سال ۲۰۰۰ به یهودیان اجازه ورود به مسجدالاقصی داده شد و ما از همان زمان درصدد بازپس گیری حق خود هستیم.

وزارت خارجه اردن روز یکشنبه با تصمیم تل‌آویو برای صدور مجوز ورود گردشگران اماراتی و بحرینی به مسجدالاقصی مخالفت کرد.

پیشتر نیز منیر الجاغوب، مسئول رسانه‌ای جنبش فتح فلسطین شایعه رسانه‌های اسرائیلی در مورد موافقت تشکیلات خودگردان با ورود اماراتی‌ها و بحرینی‌ها به حرم قدسی و مسجدالاقصی را تکذیب کرد. روزنامه عبری "اسرائیل هیوم" اعلام کرده بود که تشکیلات خودگردان فلسطین، امارات، بحرین و اردن بر سر ورود شهروندان اماراتی و بحرینی به حرم قدسی از طریق درب شمار ۷ که معمولا مسلمان‌ها از آن در وارد می‌شوند توافق کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی وزارت خارجه اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابتهای کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

در جریان مسابقات امروز کشتی نونهالان مازندران، درگیری رخ داد و کار به چاقوکشی رسید که این موضوع واکنش وزارت ورزش و جوانان را در پی داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896470

دیگر خبرها

  • حقوق و عوارض گمرکی کالا‌های اساسی و ارزش افزوده یک درصد شد
  • مخالفت قاطعانه رهبر حزب شاس و عضو ناظر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی با هرگونه حمله به ایران/ حماس: پاسخ ایران ثابت کرد که دوران بزن در رو دیگر به سر آمده است/ ۱۶ نفر از اسرای غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند/ سایت وزارت راه رژیم صهیونیستی هک ش
  • فرانسه: به درخواست اردن پهپادهای ایران را رهگیری کردیم
  • ورود دادستان شهریار به افزایش نجومی اجاره واحدهای تجاری
  • هشدار درباره توطئه جدید اشغالگران علیه مسجدالاقصی
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • ماجرای دختر پادشاه اردن که جنجالی شد