Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بوگاتی سعی دارد اتومبیل‌های فوق‌العاده مسابقه‌ای خود را بیش از پیش به هواپیما‌ها شبیه کند. این مجموعه با ساخت آخرین اتومبیل تعداد محدود خود با عنوان Chiron Sport دنیای خودروها و هواپیما‌ها را به یکدیگر نزدیک‌تر کرد.

با وجود آن که اتومبیل Bugatti Chiron Sport از موتور هواپیما و یا بال‌های پرواز برخوردار نیست اما شرکت سازنده با طراحی زیبا و جذاب خود توانسته خودرویی شگفت‌انگیز را به نمایش علاقه‌مندان دنیای خودرو در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شرکت بوگاتی، استفان وینکلمن طی بیانیه اخیر خود درباره طراحی جدید Chiron Sports گفت: "خیلی از رانندگان اتومبیل‌های بوگاتی در مسابقات مانند آلبرت دیوو، رابرت بنویست و بالتومور مو کاستنتینی در نیروی هوایی نیز فعالیت داشته‌اند در نتیجه ساخت سری اتومبیل‌های خاص برای آن‌ها برای ما یک تعهد به حساب می‌آید".

بیشتر بخوانید

بوگاتی بولاید ۹ برابر سوبارو BRZ قدرت دارد مشخصات فنی اتومبیل ۳ میلیون دلاری بوگاتی

تولید سری اتومبیل‌های ویژه برای این افراد با ساخت Bugatti Chiron Sport آغاز شده است. شرکت بوگاتی اتومبیل جدید خود را با رنگ متفاوت که Gris Serpent نام دارد تزئین کرده. این رنگ که نام فرانسوی به معنی مار خاکستری دارد در دهه ۱۹۲۰ میلادی بر روی هواپیما‌ها دیده می‌شده است. از آن جایی که این رنگ از فرانسه می‌آید شرکت بوگاتی کنار چرخ‌های جلو را با پرچم فرانسه تزئین کرده و همچنین برای زیباتر شدن اتومبیل خطی سفید در مرکز آن قرار داده است.

به دنبال این مسائل شرکت بوگاتی اظهار داشته که نام کامل اتومبیل‌های خاص خود Chiron Sport Les Legendes du Ciel است. این خودروهای ویژه که در تعداد محدود تولید می‌شود موتورهای چهارگانه ۸.۰ لیتری ۱۶ واتی دارند که در مجموع ۱۵۰۰ اسب بخار را تولید می‌کند. طبق اطلاعات شرکت سازنده گشتاور این اتومبیل‌ها مطابق با ۱۱۸۰ پوند بر فیت است و خودرو از رانش تمامی چرخ‌ها پشتیبانی می‌کند.

این اتومبیل قدرتمند می‌تواند نهایت سرعت ۲۶۱ مایل بر ساعت را کسب کند. شرکت بوگاتی قصد دارد تنها ۲۰ عدد از این اتومبیل‌ها را وارد بازار جهانی کند که قیمت آن‌ها از ۲.۸۸ میلیون یورو آغاز می‌شود. این مبلغ با ۳.۴۱ میلیون دلار مطابقت دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت بوگاتی خودروی Bugatti Chiron Sport شرکت بوگاتی اتومبیل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرهاد بشارتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره رویداد ملی جایزه جوانی جمعیت عنوان کرد: در سال‌های اخیر جمعیت به سمت میانسالی سوق پیدا کرده است و این شاید از جهتی خوب باشد، اما منفی هم محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم فرزندآوری در ذهنشان سخت شده و به نوعی ایده آل گرا شده‌اند، گفت: کاهش جمعیت نسل جوان در بلندمدت اثرات منفی خود را می‌گذارد. شرایط باید به گونه‌ای باشد که اذهان نسبت به فرزندآوری سهل گیر‌تر شوند. بشارتی در ادامه افزود: مردم نسبت به فرزندآوری باید خوش بین شوند چرا که جامعه اگر به سمت کهنسالی سوق پیدا کند، آسیب‌هایش زیاد است. جامعه جوان پویا است و آینده کشور را می‌تواند بسازد، وگرنه در آینده باید به فکر این باشیم که چه کسانی و چطور از سالمندان نگهداری کند و چه کسانی به فکر ساختن مملکت باشند.

این هنرمند شناخته شده اظهار داشت: الان مدتی است که در آثار تلویزیونی شاهد انعکاس توجه به فرزندآوری هستیم منتها فقط با تبلیغات کار پیش نمی‌رود، اثرش باید در جامعه دیده شود و در کنارش تبلیغات هم صورت بگیرد. هنرمند هم دراین زمینه نقش موثری دارد. وی با اشاره به سیاست‌های تشویقی دولت برای جوانی جمعیت گفت: اینها باید عملی شود، هنوز اول سال هستیم و گرانی اجناس، کرایه خانه‌ها، ماشین و احتیاجات مردم سر به فلک کشیده دراین زمینه باید خیلی مراقبت شود تا مردم بتوانند به فرزندآوری فکر کنند. دولت می‌بایست تمهیدات عملی را جلوی پای خانواده‌ها بگذارد

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت jameyat.ir مراجعه فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این خانه لوکس و جمع و جور یک کانتینر است! (عکس)
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • پیش‌بینی های ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • هزینه‌های سرسام‌آور تولید اتومبیل‌های فرمول یک