Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@08:11:43 GMT

جدیدترین آمار ثبت نام در کنکور دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۰۷۷۱

جدیدترین آمار ثبت نام در کنکور دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت‌نام برای آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از یکشنبه ۲ آذر آغاز شده است و زمان ثبت نام تا یکشنبه ۹ آذر ۹۹ ادامه دار۲۹د. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی در این آزمون شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

زرین آمیزی خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5080430

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان سنجش آزمون دکتری تخصصی دانشگاه ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی هفته بسیج دانشگاه ها آزمون دکتری تخصصی سند آمایش آموزش عالی دانشجویان دوره دکتری معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت ساماندهی آموزش عالی سازمان سنجش ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام نوبت دوم کنکور باز هم تمدید شد

سازمان سنجش آموزش کشور آخرین تمدید زمان ثبت‌نام متقاضیان شرکت درآزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) را اعلام کرد.

داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات برای آن‌ها وجود ندارد.

یادآوری می‌شود آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت دوم) در روزهای پنجشنبه و جمعه به‌تاریخ ۰۷ و ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته‌های داروسازی از اول اردیبهشت
  • آغاز ثبت نام آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی از اول اردیبهشت
  • میزبانی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران از داوطلبان کنکور سراسری
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی اعلام شد
  • آخرین مهلت پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون دانشگاه علامه‌طباطبایی
  • کاهش آمار بازماندگی از تحصیل در مقطع متوسطه در خوزستان
  • توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از دوشنبه سوم اریبهشت
  • تمدید دوباره ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ثبت‌نام نوبت دوم کنکور باز هم تمدید شد