Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛  خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران ، با بیان اینکه طبق دستور وزیر راه‌وشهرسازی تعیین تکلیف متقاضیانی که پیامک برای آنها ارسال شده است، باید تا ۳۰ آذر ماه به اتمام برسد، افزود: تاکنون بیش از ۳۹ هزار نفر متقاضی اقدام ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و بنیاد مسکن استان ثبت نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان مسکن ملی آورده خود را پرداخت نکنند، حذف می‌شوند

مدیر کل راه‌وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه از تمام متقاضیان تقاضا داریم، متعاقب پیامک‌های ارسالی توسط وزارت راه و شهرسازی و بخشنامه‌های مصوب، برای جلوگیری از حذف در سامانه اقدام ملی تا قبل از ۳۰ آذرماه نسبت به واریز وجه اقدام کنند چرا که در غیر این صورت مشمول حذف خواهند شد، تصریح کرد: برداشت وجه از حساب متقاضیانی که واریز وجه را انجام داده‌اند مطابق بخشنامه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تایید و مجوز بانک مسکن خواهد بود.

این مقام مسئول افزود:‌ نکته مهم این است که طرح اقدام ملی مسکن یک طرح همه جانبه و با اتکا به آورده دولت و متقاضیان است و در صورت عدم واریز وجه توسط متقاضیان سرعت پروژه مطابق با برنامه‌های زمان بندی شده پیش نخواهد رفت.

او با اشاره به اینکه  طرح اقدام ملی مسکن یکی از بزرگترین پروژه‌های مسکنی کشور به شمار می‌رود که با همکاری خود متقاضیان و پرداخت به موقع آورده‌های آنها به اتمام می‌رسد، افزود:  پیشرفت پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن  متناسب با  همکاری مردم، سازندگان و پیمانکاران است  بنابراین از متقاضیان درخواست می‌شود هرچه سریعتر نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

محبت خواه ادامه داد: ۴ هزار و ۶۹۵ نفر حائز شرایط اولیه بوده‌اند که از این میزان ۲ هزار و ۲۸۰ نفر تایید نهایی شده‌اند و یک هزار و ۳۲۷ نفر واریز وجه داشته‌اند.

مدیر کل راه‌وشهرسازی استان تهران با بیان اینکه شروع و پیشرفت طرح اقدام ملی مسکن در گرو واریز وجه توسط ثبت نام کنندگان است، بیان کرد: بخشی از اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن تامین زمین و ارائه تسهیلات است که نقش بسیار موثری در پیشبرد پروژه دارد که اجرای آن بر عهده وزارت راه است و بخشی از اتمام پروژه هم در گرو واریز وجه توسط متقاضیان است.

محبت خواه در پایان تاکید کرد: فرآیند برداشت از آورده متقاضیان مطابق بخشنامه وزارت راه‌وشهرسازی با تایید درخواست و صدور مجوز پرداخت از طریق بانک مسکن برای متقاضیان اقدام ملی خواهد بود.

پربیننده ترین قیمت مسکن در تهران/ با ۲ میلیارد کجای پایتخت می‌توان خانه خرید؟ قیمت مسکن در ارزان‌ترین منطقه تهران (جدول معاملات یک ماه اخیر) نرخ‌های عجیب مسکن در قلب تهران! با ۳ میلیارد کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ خبری مهم برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن مسکن طرح اقدام ملی مسکن مسکن ملی سهام عدالت شهرسازی استان تهران طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی راه وشهرسازی واریز وجه وزارت راه کل راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،معاون حقوقی و ثبتی اوقاف فارس گفت :از ابتدای امسال تا کنون  ۳۰ پلاک از اراضی فارس بین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه فارس به وسعت  ۷۲۸ هکتار  تکلیف شد.
داوود عسکرپور افزود: این اراضی شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است.
 به گفته او؛ این ۳۰ پلاک در شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت واقع شده است.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود