Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی پلیسف سردار احمد طاهری اظهار داشت: با توجه به اینکه نیروی انتظامی با مبارزه جدی و قاطعانه با عناصر اصلی قاچاق کالاهای خارجی و جلوگیری از ورود آنها به بازار مصرف می‌تواند نقش ویژه‌ای در تحقق شعار سال ایفا کند از این رو تلاش‌ها را مضاعف کرده و نسبت به تشدید طرح‌ها و برنامه‌های خود اقدام و به توفیقات خوبی نیز دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این میان سیستان و بلوچستان که دارای مرزهای وسیع و گسترده‌ای در جنوب شرق کشور است و روزانه خودروهای سبک و سنگین بی شماری از محورهای مواصلاتی استان عبور می‌کنند به همین جهت نظارت‌ها و کنترل‌های خود برای شناسایی و برخورد با قاچاقچیان کالا را بیش از گذشته کرده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در همین راستا پلیس امنیت اقتصادی استان و رده‌های عملیاتی در شهرستان‌های ایرانشهر، نیمروز و کنارک با کنترل مسیرهای ارتباطی استان طی ۴۸ ساعت عملیات و در یک اقدام منسجم و هماهنگ موفق شدند چندین محموله کالای قاچاق که کارشناسان ارزش این محموله‌ها را ۶۱ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال برآورد کردند را کشف وتوقیف کنند.

وی اظهار داشت: در این عملیات‌ها ۱۲۵ تن و ۲۴۰ کیلوگرم شیرخشک ،۷۵ تن ذرت و ۱۰ تن گندم قاچاق کشف شده است.

سردار طاهری بیان کرد: در این رابطه ۱۰ دستگاه خودروی سنگین که اقدام به حمل کالای قاچاق می‌کردند در مسیرهای ارتباطی شناسایی و توقیف شدند..

وی با اشاره به شناسایی ۱۰ متخلف در این رابطه، با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در سیستان‌وبلوچستان از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی خبر داد و افزود: نقش مردم و دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، بسیار سازنده است.

کد خبر 5080452

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری کالای قاچاق ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی طیبی گفت: پرونده قاچاق ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت‌گاز به ارزش ۵۶۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان بندر ماهشهر رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و وصول کرد.

طیبی ادامه داد: ماموران پایگاه دریابانی بندر ماهشهر این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اضافه کرد: همچنین پرونده قاچاق مواد غذایی شامل؛ انواع کنسروجات، نوشیدنی و مواد خوراکی به ارزش یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان باغملک رسیدگی شد.


وی گفت: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال محکوم کرد.

طیبی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی باغملک این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان این استان را به واسطه داشتن مرز‌های خاکی و آبی یکی از گذرگاه‌های قاچاق کالا عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • توقیف سه میلیارد ریال کالای قاچاق
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • محکومیت قاچاقچیان سوخت و مواد خوراکی در خوزستان
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • کشف کالای قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در مرزهای آذربایجان غربی
  • قاچاقچی پوشاک خارجی در ملکان یک میلیارد و ۴۸۲میلیون ریال جریمه شد
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان