Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@15:01:58 GMT

رونمایی از مهدی خانی در نفت مسجدسلیمان؟

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۰۹۰۸

رونمایی از مهدی خانی در نفت مسجدسلیمان؟

مهدی مهدی خانی می‌تواند در بازی با نفت مسجدسلیمان پرسپولیس را همراهی کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود که در این بازی یحیی گل محمدی تمام بازیکنانش را در اختیار خواهد داشت و می‌تواند ترکیب مورد علاقه خود را به زمین بفرستد. از بین خریدهای جدید پرسپولیس، مهدی خانی یکی از بازیکنانی است که هنوز فرصت نمایش توانایی هایش را در لیگ برتر به دست نیاورده و هواداران پرسپولیس منتظر رونمایی از او هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی خانی که بازیکنی خوش تکنیک، سرعتی و شوتزن محسوب می‌شود، با قراردادی دو ساله از واراژدین به پرسپولیس ملحق شد تا به بازیکن تازه کار تیم سرخپوش پایتحت تبدیل شود. اگرچه گفته می‌شد او به عنوان مهاجم با سرخ ها قرارداد بسته اما مهدی خانی اغلب در پست هافبک هجومی، وینگر و مهاجم سایه نقش آفرینی کرده و کمتر پیش آمده مهاجم نوک باشد.

 

حالا باتوجه به این که کارت بازی این بازیکن شماره 9 هم رسیده، شاید یحیی گل محمدی یکی از پنج تعویض خود را به شاگرد سابقش در شهر خودرو اختصاص دهد؛ بازیکنی که وارث پیراهن مهدی ترابی شده و باتوجه به استایل خود، شاید بتواند جای ستاره جدا شده قرمزها را پر کند.

 

 

مهدی مهدی خانی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی مهدی خانی پرسپولیس تهران مهدی خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد

به گزارش "ورزش‌سه"، میشل تی‌ورده پیش از تعطیلات نوروز ایران را ترک کرده بود و با شروع دور جدید تمرینات گل‌گهر بازگشتی به ایران نداشت.
اولین بازی این مهاجم که سابقه بازی و درخشش در فاینورد را داشت، در دیدار رفت برابر پرسپولیس رقم خورد و او این فرصت را داشت که دو دقیقه پس از ورودش به زمین مسابقه گلزنی کند، اما تیم داوری مسابقه آن صحنه جنجالی را که هنوز هم مورد توجه اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر قرار دارد، گل تشخیص نداد.

تی‌ورده پس از اینکه در گلزنی مقابل پرسپولیس در اولین بازی خود برای سیرجانی‌ها ناکام بود، با وجود فرصتی که سرمربی یونانی گل‌گهر به او داد، نتوانست موفقیتی کسب کند تا رفته رفته از تفکرات اوزونیدیس خارج شود. او فقط یک مسابقه به‌صورت ثابت در ترکیب گل‌گهر مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و در 10 بازی هم به‌صورت ذخیره وارد میدان شد تا دقایق بازی کردن او برای گل‌گهر از 239 دقیقه تجاوز نکند.

شاید اگر ضربه سر تی ورده به پرسپولیس با تصمیم متفاوتی از سوی داوران مسابقه مواجه می شد، سرنوشت این بازیکن در گل گهر هم تغییر می‌کرد.

عکس‌های تمرینات گل‌گهر را که در سال جدید مرور می‌کنیم، از این مهاجم سورینامی که سابقه بازی در تیم‌های پایه هلند را هم دارد، خبری نیست تا مشخص شود که پس از ترک ایران در روزهای پایانی سال 1402 با مدیران باشگاه برای جدایی توافق نکرده و به این ترتیب حضور او بیش از چند ماه در فوتبال ایران طول نکشید.

دیگر خبرها

  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!
  • مهدی ترابی شاگرد اول تمدیدی‌ها در پرسپولیس
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!
  • افت پرسپولیس طبیعی است،نگران کننده نیست