Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله شبستری گفت: قاریانی که بر خلاف دستورات قرآن عمل کنند آنها تبهکار بوده و وارد جهنم می‌شوند و توسط آسیابی در آنها خرد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، آیت‌الله «محسن شبستری» پیش از آغاز درس خارج فقه که به صورت مجازی برای طلاب حوزه علمیه آیت‌الله ایروانی برگزار شد، با اشاره به روایتی از امیرمومنان امام علی(ع) در کتاب ثواب الاعمال ص ۲۵۳ ، گفت: به درستی که در جهنمی آسیابی است که برخی انسان‌ها را خرد می‌کند که یکی از آنها عالمان فاجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عالمان فاجر کسانی هستند که مردم آنها را انسان‌های عالم می‌دانند اما در حقیقت آنها فاسق و انسان‌های غیر عادل و اهل گناه هستند، آنها در کسوت روحانیت به اسلام ضربه زدند به همین دلیل ضرر آنها زیاد است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این روایت با بیان اینکه قاریان تبهکار گروه دیگری هستند توسط این آسیاب خرد می‌شوند، عنوان کرد: قاریان تبهکار انسان‌های اهل قرائت قرآن هستند که در مکتب قرآن تربیت نشدند یعنی برخلاف دستورات الهی در قرآن عمل‌ می‌کنند، آنها دچار انحرافات و اهل گناه هستند.

آیت‌الله شبستری با بیان اینکه دسته زمامداران ستمگر هستند که در این آسیاب خرد می‌شوند، ابراز کرد: زمامداران ستمگر که ریاست و مدیریت مردم را بر عهده دارند اما به آنها ظلم و ستم می‌کنند آنها هم در کنار این افراد به وسیله این آسیاب جهنمی خرد می‌شوند.

وی با بیان اینکه گروه چهارم از کسانی که توسط این آسیاب خرد می‌شوند وزرای خیانتکار هستند، گفت: آنها وظیفه دارند به مردم خدمت کنند اما در مقابل خیانت می‌کنند.

تولیت حوزه علمیه آیت‌الله ایروانی با بیان اینکه گروه دیگر از کسانی که توسط این آسیاب خرد می‌شوند عارفان دروغگو هستند، خاطرنشان کرد:‌ در هر زمانی افرادی پیدا می‌شوند که ادعای عرفان و کرامت می‌کنند، این مساله در زمان ما برای رسیدن به پول یا مرید بازی زیاد شده است افراد غافل هم سراغ آنها می‌روند.

 

پایان پیام/487

منبع: شبستان

کلیدواژه: آتش جهنم جهنم و عذاب بهشت و جهنم آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • کشف اسکلت‌های 5 هزارساله که به شیوۀ «مافیا» قربانی شده بودند (+عکس)
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • بارسلونا در جهنم؛ آینده بلوگرانا چه می شود؟