Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته گذشته و پیش از برگزاری دربی کرمان، موضوع اسکان گل‌گهر در شهر رفسنجان خبرساز شد چرا که بهترین هتل شهر در اختیار مس رفسنجان بود و هتل خوب دیگری در این شهر برای اقامت شاگردان قلعه‌نویی وجود نداشت. به همین خاطر اعضای مس رفسنجان راهی کرمان شدند تا هتل هیلان طبق قانون در اختیار تیم مهمان، برگزارکنندگان مسابقه، داوران و ناظران قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در هفته سوم، مس رفسنجان که میهمان آلومینیوم اراک است در هتلی مشترک با شاگردان رسول خطیبی اسکان پیدا کرده و این سوال مطرح شد که آیا برای این بازی به قانون بی توجهی شده است؟

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این مورد به خبرنگار ورزشی فارس گفت: شرایط پذیرش تیم‌ها در هر شهر منوط به امکانات موجود آن شهر است. در هفته گذشته با توجه به اینکه بهترین هتل رفسنجان ظرفیت پذیرش دو تیم، کادراجرای، داوران و ناظران را نداشت با مساعدت و همکاری باشگاه مس رفسنجان این اتفاق افتاد که هتل خوب شهر در اختیار تیم میهمان و مسئولان برگزاری مسابقه قرار گرفت و تیم میزبان به انتخاب خودش برای اقامت راهی شهر دیگری شد.

مهدی ادامه داد: اما برای دیدار آلومینیوم و مس، با توجه به بحث کرونا تنها هتل واجد شرایط اراک هتل امیرکبیر بود. این هتل بزرگ است و با توجه به اینکه به خاطر مساله قرنطینه مسافری نیست، در قالب شرایط استثنا و به شرط آنکه دو تیم در طبقات مجزا باشند و ساعت پذیرایی و غذاخوری آن‌ها متفاوت باشد، با نظارت مسئول برگزاری مسابقات اسکان مشترک آن‌ها مشکلی ندارد. در واقع چون شرایط مناسب نداشتیم اما فضای لازم در اختیار بود این تصمیم گرفته شد.

به گزارش فارس، دیدار دو تیم آلومینیوم و مس رفسنجان طبق اعلام تیم میزبان از ساعت 16:20 امروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر مس رفسنجان آلومینیوم اراک هفته سوم سهیل مهدی سازمان لیگ اسکان هتل مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت از ساعت 18:15 دقیقه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس تهران است. 

آلومینیوم اراک که در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، جمعه ۲۰ بهمن نساجی مازندران را با یک گل شکست داد و از گردنه جام حذفی کنار زد در مرحله یک هشتم نهایی به پرسپولیسی رسید که در اولین دیدار دور برگشت لیگ برتر امسال،۲۶ بهمن، بر این تیم تهرانی غلبه کرده و در اولین نیمکت نشینی اوسمار سرمربی پرسپولیس او را با دست خالی راهی پایتخت کرد.
در پنج دیدار رو در روی گذشته دو تیم، سهم هر کدام ۲ پیروزی بوده که یکی از برد‌های آلومینیوم در جام حذفی سال گذشته با برتری ۳ دو اراکی‌ها مقابل پرسپولیس رقم خورده است.

دیگر خبرها

  • شهدای غزه، میهمان ضیافت‌ تهران‌اند یا میزبان؟
  • میهمان سفره افطاری کریمانه
  • فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان میزبان ۲ هزار مسافر در ۲ روز
  • برنامه مسابقات یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • زمان تقابل پرسپولیس با گربه سیاه مشخص شد
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • آلومینیوم هفتم اردیبهشت میزبان پرسپولیس تهران
  • جام حذفی| برنامه مرحله یک هشتم نهایی اعلام شد