Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی از افزایش تسهیلات و کمک های بلاعوض ساخت مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید محمد حسینی» ظهر امروز (چهارشنبه ۵ آذر) در جمع خبرنگاران گفت: تسهیلات و کمک های بلاعوض برای ساخت مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول افزایش یافت.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: تسهیلات قرض الحسنه ساخت خانواده های دارای دو یا چند عضو معلول از ۴۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان و کمک های بلاعوض این افراد از ۳۶ میلیون تومان به ۸۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از واجدین شرایط این طرح خواست تا در اسرع وقت به شعب بنیاد مسکن استان مراجعه کنند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانوارهای دارای دو معلول افزایش تسهیلات ساخت مسکن مدیرکل بنیاد مسکن گلستان تسهیلات میلیون تومان دارای دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از افتتاح و تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان خبر داد و گفت: برای هر واحد مسکونی ضمن پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض ۲۰۰ میلیون تومان وام تخصیص یافت. - اخبار استانها -

عباس روشن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربه ساخت و تحویل مسکن مددجویان روستایی اشاره کرد و اظهار داشت: با تلاش و همکاری خیرین و نهادهای مختلف 606 واحد مسکونی در روستاها ساخته و به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه برای هر واحد مسکونی وام کم‌بهره و کمک بلاعوض پرداخت شده است، گفت: برای هر مددجو در تحویل واحد مسکونی تسهیلات 200 میلیون تومانی و کمک بلاعوض 150 میلیون تومانی پرداخت شده است. در مجموع برای 606 واحد مسکونی یاد شده بیش از 121 میلیارد تومان وام و 90 میلیارد تومان کمک بلاعوض تخصیص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر هزینه هر واحد مسکونی را 350 میلیون تومان اعلام و بیان کرد: مسکن از دغدغه‌های اصلی نیازمندان و مددجویان است که نهاد‌های انقلاب به ویژه بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، سپاه پاسداران و بسیج سازندگی در ساخت و تحویل مسکن به جامعه هدف همکاری قابل توجهی دارند.

وی کمک‌های خیرین و مردم نیکوکار در ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) را مهم دانست و مورد تحسین قرار داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی واحدهای مسکونی مددجویان با همکاری نهادهای یاد شده در قالب انعقاد تفاهم‌نامه و خیرین ساخته و تحویل می‌شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • شهرهای بدون مانع برای افراد دارای معلولیت
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • ۲۱۰۶ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد گلستان واگذار شد
  • ۸۰ درصد مددجویان روستایی کمیته امداد گلستان دارای مسکن هستند
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکن ملی در استان گلستان/ ۱۰۰ درصد تسهیلات جذب شد
  • رتبه چهارم گلستان در پرداخت تسهیلات بانکی ساخت و نوسازی مسکن در کشور
  • هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان