Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیامین قره حسنلو، ملی پوش شنای کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: طی برگزاری  جلسه‌ای میان  فدراسیون شنا و ستاد مقابله با کرونا در ورزش مقرر شده است که در هر استان، یک استخر قهرمانی برای ملی پوشان بازگشایی شود. باز شدن مجدد استخر‌ها به نفع شناگران حرفه‌ای است؛ چرا که مدت‌ها بود که استخر‌ها به علت شیوع ویروس کرونا فعالیتی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره شرایط تمرینات تیم ملی شنا عنوان کرد: با وجود شرایط نامناسب و شیوع ویروس کرونا، تمرینات ما به خوبی پیش می‌رود و تمریناتمان را زیر نظر کادرفنی تیم ملی شنا در استخر قهرمانی آزادی پیگیری می‌کنیم.

قره حسنلو درباره حضور تیم ملی شنا در مسابقات بین المللی اظهار کرد: اطلاعی از حضور تیم ملی شنا در رقابت‌های بین المللی ندارم. البته هنوز مشخص نیست که بعد از شیوع ویروس کرونا، برای اولین بار در چه رقابتی قرار است شرکت کنیم.

ملی پوش شنا درباره حمایت فدراسیون از ورزشکاران گفت: فدراسیون در تلاش است تا بهترین شرایط را برای ملی پوشان فراهم کند و با وجود مشکلات زیاد، نمی‌توان فدراسیون را تحت فشار قرار داد.

بیشتربخوانید

برگزار شدن لیگ واترپلو در هاله‌ای از ابهام قرار دارد/ پرسپولیس مطالبات ما را پرداخت نمی‌کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شنا تیم ملی شنا تیم ملی شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. هافبک دفاعی آبی‌پوشان که در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، با نظر کادر پزشکی و موافقت خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی مهدی‌پور با موفقیت انجام شد با این حال، این هافبک محبوب تا پایان فصل جاری قادر به همراهی استقلال نخواهد بود و آبی‌پوشان باید در ادامه فصل بدون او به میدان بروند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲۰ استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شد
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا