Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا عبدی، مدیر برگزاری مسابقات رده سنی پایه فدراسیون فوتبال در برنامه صبح و ورزش چهارشنبه ۵ آذر به گفتگو درخصوص وضعیت تیم های رده سنی پایه پرداخت.

به گزارش برنا؛ رضا عبدی، مدیر برگزاری مسابقات رده سنی پایه فدراسیون فوتبال ضمن تبریک هفته بسیج در توضیح وضیت تیم های مختلف رده سنی پایه کشور گفت: اگر بخواهیم بحث فوتبال پایه را در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مطرح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هایی که در سطح لیگ برتر فعالیت می کنند و لیگ دسته اول و بعضا دسته دوم، بیشتر تیم های شهرستانی ما هستند که فعالیت خوبی دارند. متاسفانه تیم های تهرانی اقبال و استقبالی برای حضور در مسابقات لیگ کشوری جوانان و امیدها و ... نداشتند. در حالی که فقط پیکان به واسطه تیم مقاومتی که سالهای قبل در مسابقات ما حضور داشت توانست شرکت کند و با خرید این تیم امسال در مسابقات تیم های پایه حضور پیدا می کند. ولی تیم های استقلال، پرسپولیس، نفت و تیم هایی که از قبل بوده اند متاسفانه هیچ اقبالی برای حضور نداشتند و این بواسطه مشکلاتی است که در این تیم ها وجود دارد و فقط بحثشان استان تهران و هماهنگی و کارهایی که برای مسابقات استانی انجام می دهند؛ است.

وی تصریح کرد: این معضلی شده که تیم های شهرستانی هم با توجه به قانونی که ما وضع کرده ایم انگیزه ای ندارند. این موضع از طرف من مطرح شد که اگر تیم هایی در مسابقات کشوری حضور دارند می توانند از تعداد بازیکن های زیرمجموعه خودشان که امید و جوانان است بیشتر استفاده کنند ولی متاسفانه وقتی با هیئت رئیسه مطرح شد؛ تائید نشد و تیم های شهرستانی انگیزشان را از دست دادند. تیمهایی مثل فولاد، سپاهان و ذوب آهن می گویند ما هزینه می کنیم و سالهاست آکادمی مان فعال است و تیم های خوبی را به لیگ برتر می رساند.

عبدی در برنامه «صبح و ورزش» رادیو ورزش تاکید کرد: اگر ثبات مدیریتی و مربی کارکشته وجود داشته باشد؛ می توانند از بازیکنان آکادمی و رده های امید و جوانان به مراتب در لیگ های بزرگتر بهتر استفاده کنند.

مدیر برگزاری مسابقات رده سنی پایه فدراسیون فوتبال در زمینه وضعیت درجه بندی آکادمی فوتبال دو باشگاه مطرح کشور بیان کرد: بحث آکادمی، مجوز صدور حرفه ای و اعضایی که باید در آکادمی حضور داشته باشند سه بخش است. بخش طلایی، نقره ای و برنزی. برای کسانی که در نقطه طلایی هستند آکادمی هایی حضور دارند که باید تیم داشته باشند. نه در سطح لیگ برتر بلکه در سطح پایه و این تیم می تواند چه در مسابقات کشوری و چه در مسابقات استانی و شهرستانی حضور داشته باشند که تیم های استقلال و پرسپولیس به دلیل بودجه ای که نظرشان این است در بخش پایه استفاده نشده مسابقاتشان در استان تهران فعال است و منعی برای حضور این آکادمی در استان تهران نیست.

وی درباره گزینش بازیکن های مستعد از رده های سنی پایه اظهار کرد: امسال موضوع استعدادیابی کشوری را لحاظ کردیم و کشور را به ۹ منطقه تقسیم کردیم. که اگر خدا بخواهد و فدراسیون کمک کند و بودجه کشوری برای این کار وارد شود می تواند تمام بازیکنان سطح کشور را در مسابقات استانی، شهرستانی و کشوری رصد کند. در بخش کشوری تمام تیم هایی مثل تراکتور، گل گهر سیرجان، مس کرمان، ملوان بندر انزلی و ... که در لیگ برتر هستند؛ بازیکنانشان رصد می شوند و نمونه آنها تیم نود ارومیه است که در لیگ یک بازی کرد و ۹۰٪ بازیکنانش تیم امید سال گذشته بودند. در بخش کشوری خوب کار شده و این همت خود باشگاه هاست. در بخش کمیته آموزش و جوانان ما هم این اتفاق افتاده که استعدادیابی های ما برای باشگاه ها در طول فصل مسابقات که از آخر این ماه اجرا می شود؛ شروع می گردد و مربیان در بخش تیم ملی و بزرگسالان حضور پیدا خواهند کرد و بازیکنان را می بینند.

این برنامه صبح و ورزش، با کارشناسی سعید زاهدیان روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت یک ساعت و۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان لیگ رضا عبدی تیم های شهرستانی فدراسیون فوتبال رده سنی پایه صبح و ورزش لیگ برتر تیم هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ

آفتاب‌‌نیوز :

درسال‌های گذشته حضور بیش از حد گردشگر و ریشه کنی این گونه نادر به دلیل ناآگاهی برای کشت درباغچه ها، شکستن ساقه لاله واژگون و نشستن و لگد کردن این گیاه و همچنین ورود زودتر دامداران و خشکسالی‌های پیاپی روند تخریب و کاهش پایه‌های لاله‌های واژگون شدت گرفته است.

در ۵ سال گذشته با ایجاد محدودیت، ورود به دشت لاله‌های واژگون ممنوع شده است.

حاصل این قرق و عدم حضور گردشگر به این دشت موجب شادابی و رشد مجدد و همچنین رویش پایه‌های جدید از این گونه نادر شده است.

دیگر خبرها

  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • موفقیت دانشجوی دانشگاه کردستان درمسابقات انتخابی تیم ملی «کومیته»
  • تصاویر | دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری