Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: کید، فریب و حیله دشمن در عرصه های مختلف در 42 سال از نقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است و از سویی با تحریم اقتصادی و جنگ نرم و رسانه ای دشمن در تلاش است که در قدم اول ملت ما را تحقیر کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن نصری در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: کید، فریب و حیله دشمن در عرصه های مختلف در 42 سال از نقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است و از سویی با تحریم اقتصادی و جنگ نرم و رسانه ای دشمن در تلاش است که در قدم اول ملت ما را تحقیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسائل سیاسی تصرح کرد: همچنین «ما می توانیم» که یک دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است را از ملت ما گرفته و خود باوری را از ملت دور کنند.

وی افزود: همچنین دشمن تلاش می کند آدرس غلط به ملت بدهد و حل مشکلات اقتصادی کشور را وابسته به مذاکره، گفت و گو و توافق با آمریکا گره بزنند و به جای اینکه مردم به توان وظرفیت داخلی خود و جامعه تکیه کنند و با مدیریت جهادی و الگو گیری از شهدای عمل کنند، آدرس غلط را دنبال کنند.

نصری ادامه داد: یکی دیگر از حرکت ها و حیله و نیرنگ دشمن این است که با حرکت رسانه ای باورهای ملت ما که محور اسلامی را از ما بگیرد و تلاش خود را انجام دهد تا مسیر انقلاب اسلامی  که در گام دوم انقلاب به سوی ظهور امام زمان خواهیم رفت، را از ملت ما بگیرند.

محسن نصری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب چند سال پیش و در سفر استانی در آدربایجان و در شهر تبریز فرمودند هر کس قلبش برای سربلندی ایران می تپد بسیجی است؛ یک تفکر بسیجی داریم که هر کس دغدغه سربلندی و عظمت ملت ایران و انقلاب اسلامی را دارد، بسیجی است.

وی ادامه داد: اگر این فرد در سازمان بسیج عضو شود و آموزش ببیند و بهتر است اما خطاب مقام معظم رهبری به بسیجی به نوعی خطاب به عموم جامعه است.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: نسل جوان که بخش زیادی از آن در بسیج دانشجویی، دانش آموزی، طلاب، نخبگان و اقشار عضو هستند این ها رسالتشان یک نقش محوری است به همین جهت است  که در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری 41 بار واژه جوان را به کار می برند.

وی افزود: نسل جوان و بسیجی ما که امروز میراث دار حماسه شهدای بسیجی در انقلاب و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است، قطعاً رسالت و وظیفه بیشتری دارد، از این رو مقام معظم رهبری در هفته بسیج، بسیجی را که با تعبیری یعنی عموم مردم و با تعبیر دیگری یعنی جوانان پرشور انقلابی هستند را مورد خطاب قرار داده اند 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ملت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش، به مناسبت روز ارتش گفت: همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دور سازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ارسال پیامی خطاب به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک‌برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دور سازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیش‌روندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

کد خبر 745135

دیگر خبرها

  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دورسازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • همت و جهاد مقدس ارتشیان در دور سازی تهدیدات دشمنان را می‌ستاییم
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • همه عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • همه عملیات‌های تلافی‌جویانه ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی
  • عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب
  • عملیات‌های انتقامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پس از انقلاب اسلامی کی و کجا اتفاق افتاد؟
  • ایران در برابر تجاوز و قلدری هیچ قدرتی ساکت نمی‌نشیند
  • مذاکرات هسته‌ای باید دقیق روایت شود