Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: با توجه به اوج گیری دوباره کرونا در موج سوم، بنیاد مستضعفان آمادگی دارد تا با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکانات دراختیار خود را برای اسکان و تامین غذای گرم مدافعان سلامت تا پایان مبارزه با کرونا، بکار گیرد.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح با اعلام این خبر اظهار کرد: بنیاد مستضعفان از ابتدای شیوع کرونا در کشور به واسطه امکانات دراختیارش، خدماتی را برای تامین محل اسکان پزشکان، پرستاران و کادر درمان بیمارستان‌های درگیر مبارزه با کرونا، ارائه داد و علاوه بر امکان اسکان شبانه روزی، طبخ و توزیع غذای گرم کادر درمان را نیز برای برخی از بیمارستان‌های درگیر، فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد مستضعفان افزود: در حال حاضر نیز با توجه به درگیری کشور با موج سوم شیوع ویروس کرونا، بنیاد مستضعفان آماده ارائه هرگونه خدمات اسکان و همچنین تامین غذای گرم و میان وعده کادر زحمت کش درمان و مدافعان سلامت در تهران و برخی از شهر‌ها است.

بیشتر بخوانید: عرضه اولیه سهام پالایش قطران زغال سنگ در آینده نزدیک

وی ادامه داد: بر همین اساس بنیاد مستضعفان آمادگی دارد تا با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امکانات دراختیار خود را برای اسکان و تامین غذای گرم مدافعان سلامت تا پایان مبارزه با کرونا، بکار گیرد.

 اسکان مدافعان سلامت و کادر درمان و همچنین تامین غذای گرم بیمارستان‌های درگیر کرونا، در کنار در اختیار قرار دادن ۲۴ دستگاه آمبولانس، از جمله نخستین اقدامات بنیاد مستضعفان در روز‌های اول شیوع کرونا بود که علاوه بر ارائه این خدمات به کادر درمان، طی ۹ ماه گذشته بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان نیز به صورت نقدی برای حمایت از اقشار ضعیف و آسیب دیده از کرونا در کشور از سوی این بنیاد تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد مستضعفان کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان کرونا مبارزه با کرونا بنیاد مستضعفان تامین غذای گرم مدافعان سلامت کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امین نژاد صبح پنج شنبه در جمع کادر بهداشت و درمان مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت روستاهای بخش سعدآباد به مناسبت هفته سلامت، ضمن برشمردن عوامل سلامت و بهداشت در پویایی و تحرک اجتماعی گفت: توسعه هر جامعه بر پایه سلامت روحی روانی و جسمی استوار است و می‌طلبد که کادر بهداشت و درمان با ترویج فرهنگ غذای سالم اقدامات پیش‌گیرانه در جهت کنترل گسترش بیماری‌های فراگیر را بیش از پیش در دستور کار خود قرار بدهند.

بخشدار سعدآباد با اشاره به موضوع مهم آسیب‌های اجتماعی از جمله تفکر و اقدام به خودکشی افزود: مراکز بهداشت و درمان شهری و روستایی، مراکز بهزیستی و آموزش و پرورش به عنوان نقطه ثقل شناسایی و ارائه مشاوره به موقع می‌توانند نسبت به این معضل اجتماعی نقش بسزایی را داشته باشند که در این زمینه باید با برنامه ریزی و وحدت رویه بین سازمانی، مثلث مشاوره و پیشگیری را ترسیم کرد.

وی از دهیاران خواست که در تدوین بودجه سالانه موضوع کمک به خانه‌های بهداشت را یکی از اولویت‌های خود قرار داده و از هیچ کوششی با در نظر گرفتن قانون دریغ نکنند.

در حاشیه بازدیدهای بخشدار سعدآباد که در معیت امام جمعه سعدآباد، جانشین بخشدار سعدآباد، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، شهردار سعدآباد، رئیس مرکز جامع سلامت شهر سعدآباد، رئیس شورای اسلامی بخش و هیأت همراه انجام پذیرفت، حضور در جمع کادر مدیریتی، آموزشی و دانش آموزان مدارس خرد و کوشا ضمن بازدید از نمایشگاه غذاهای بومی محلی به عنوان ترویج استفاده از غذای سالم و پیشگیری از بیماری‌های مرسوم در سنین نوجوانی و جوانی در بین دانش آموزان، زنگ سلامت نواخته شد و سپس از مدیریت مدرسه، مربیان و چند تن از دانش آموازان تقدیر شد.

قابل توضیح اینکه در این مراسم چندین اصله درخت در مرکز جامع سلامت نظر آقا و خانه بهداشت روستای سربست غرس شد.

کد خبر 6088386

دیگر خبرها

  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • با سوپر غذای تقویت‌کننده مغز آشنا شوید
  • رصد اقدام دستگاه‌های اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور
  • رصد اقدام های دستگاههای اجرایی در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذای کشور