Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار اردبیل گفت: بیش از ۷۰ درصد بستری‌های کووید ۱۹ در استان زنان خانه دار و بازنشسته ها هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر بهنامجو اظهار داشت: بررسی اخیر وضعیت بیماران مبتلا به کووید 19 در استان نشان می‌دهد، بیش از 70 درصد بستری‌ها در بیمارستان های استان زنان خانه دار و بازنشسته‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر مراقبت ویژه از افراد پرخطر تاکید کرد و بااشاره به اجرای طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی، خواستار همکاری خانواده ها در اعلام اطلاعات مربوط به افراد پرخطر شد.

بهنامجو افزود: شناسایی افراد پرخطر (65 سال به بالا و دارای بیماری زمینه‌ای سرطانی، دیابت، فشارخون و زنان باردار) می‌تواند در پیشگیری از ابتلا و انجام مراقبت های ویژه کمک موثری داشته باشد.

تأکید چین و ژاپن بر حفظ رابطه پایدار و همکاری برای شکست کرونااجرای محدودیت‌ها سبب کاهش آمار مبتلایان و تلفات کرونایی در استان ایلام شدتلاش مشترک روسیه و چین برای غلبه بر عواقب منفی شیوع کرونا

استاندار اردبیل با اشاره به دورهمی‌های خانوادگی به عنوان مهمترین عامل ابتلا به کرونا، دقت بیشتر در حفظ سلامت افراد مسن و بیماران زمینه‌ای را یادآور شد و بر رعایت توصیه ها و پروتکل های بهداشتی در منزل تاکید کرد.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر هاتفی در ارتباط زنده با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر در شهر یزد وجود دارد که همه بیمه شدگان تامین اجتماعی در این بیمارستان در هر سنی به صورت کاملا رایگان خدمت دریافت می‌کنند.

وی افزود: در برخی شهرستان‌ها مثل بافق و مهریز و ابرکوه که بیمارستان تامین اجتماعی ندارند، بیمه شدگان تامین اجتماعی در هر سنی به بیمارستان‌های دانشگاهی و دولتی مراجعه کنند همه خدمات بستری به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ادامه داد: در مرکز شهر یزد بیمه شدگان بالای ۶۵ سال در صورت مراجعه به همه بیمارستان‌های دولتی می‌توانند از خدمات بستری رایگان بهره‌مند شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سلیمی نمین : ۹۹ درصد زنان با هر نوع الزام در حجاب حساسیت ویژه دارند/ جامعه را به سمت لجبازی نبریم
  • آغاز طرح واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق پرخطر استان کرمانشاه
  • ۶۳ درصد حیوان گزیدگی در استان سمنان مربوط به سگ است
  • ارتباط جنسیت و بحران خواب
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آغاز نوبت اول واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در مناطق پرخطر
  • خدمات رایگان برای افراد بالای ۶۵ سال در یزد
  • تشکیل هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث کار در آذربایجان‌غربی
  • خدمات بستری رایگان افراد بالای ۶۵ سال
  • جواد خیابانی زیر قول بازنشستگی زد