Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه شرایط بحرانی و قرمز تهران کماکان پابرجاست، گفت: متاسفانه نقض قرنطینه توسط افرادی که نتیجه آزمایش PCR آن‌ها مثبت است، همچنان در تهران در حال انجام است.

خبرگزاری میزان - علیرضا زالی در حاشیه انعقاد تفاهم نامه بین ستاد کرونای تهران و قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نکته نگران کننده این است که مردم فکر می‌کنند محدودیت‌های کرونایی به سرعت می‌تواند آمار مرگ و میر و میزان ابتلا را تغییر دهد، گفت: متاسفانه شرایط این گونه نیست و از شنبه تا به امروز تغییر خیلی شگرفی را در میزان بستری بیمارستان‌ها و مرگ و میر‌ها در تهران نداشتیم، به گونه‌ای که متاسفانه دیروز ۹۲ بیمار فوتی PCR مثبت در استان تهران داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرایط بحرانی و قرمز تهران کماکان پابرجاست، ادامه داد: همچنین بررسی‌های میدانی ما حاکی از آن است که متاسفانه کماکان شکستن و نقض قرنطینه توسط افراد PCR مثبت در تهران در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:  سطح سواد سلامت شهروندان رمز موفقیت در برابر کرونا

زالی همچنین با بیان اینکه دیروز بیش از ۱۵۱ نفر از مبتلایان PCR مثبت به فرودگاه مراجعه کردند و می‌خواستند از حمل و نقل هوایی برای سفر به استان‌های دیگر استفاده کنند، گفت: این مساله واقعا جای تاسف دارد و بسیار موضوع نگران کننده‌ای است.

وی تاکید کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که در طول ۳ روز اخیر میزان شکستن قرنطینه توسط افراد دارای آزمایش PCR مثبت ادامه دارد و این افراد در تردد‌ها به خصوص تردد‌های درون شهری و مناطق مرکزی شهر نقض قرنطینه کرده‌اند و این آمار عدد قابل توجهی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا تهران زالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا تهران زالی نقض قرنطینه PCR مثبت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه علیه آفات زراعی و باغی بروجرد در سطح بیش از ۳۵ هزار هکتار

ایسنا/لرستان مدیرجهاد کشاورزی بروجرد از مبارزه علیه آفات زراعی و باغی(شیمیایی و غیرشیمیایی) در سطح ۳۵ هزارو ۸۹۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

جواد گودرزی امروز ۲۷ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این اقدام سال گذشته با کنترل کلیه آفات زراعی و باغی به غیر از آفت سن غلات انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مبارزه علیه علف‌های هرز زراعی و باغی در سطح ۴۸ هزارو ۴۵۰ هکتار شامل علف‌های هرز مزارع کلزا، چغندرقند، سبزی و صیفی و جالیز، باغات انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد اضافه کرد: همچنین کار مبارزه علیه سن غلات در ۲ مرحله شامل ۸۲۸۰ هکتار کنترل در مرحله سن مادر و ۱۳ هزار و ۱۵۰ هکتار کنترل در مرحله سن پوره انجام شده است.

گودرزی تصریح کرد: مبارزه رایگان علیه جوندگان مضر در سطح ۱۳ هزار هکتار از طریق استفاده از طعمه مسموم شده با سم فسفردوزنگ و مبارزه رایگان بیولوژیک ۴۰۰ هکتار مزارع گوجه فرنگی  از طریق رهاسازی عوامل بیولوژیک زنبورهای تریکوگراما در قالب تریکوکارتهای ۰.۰۲ گرمی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح  تخم‌های زنبور پارازیت کننده لاروهای آفت مینوز و هلیوتیس گوجه فرنگی به ازای هرهکتار ۵۰ تریکوکارت و زنبورهای براکون در یک مرحله همزمان با مرحله سوم نصب تریکوکارت‌های زنبور تریکوگراما به ازای هر هکتار ۵ لیوان مجموعاً حاوی ۱۰۰۰ عدد زنبور براکون با بیش از ۹۰ درصد ما ده زنبورهای آماده تخم گذاری) استفاده شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد با اشاره به قرنطینه داخلی و خارجی، افزود: ۶ هزارو ۷۰۰ هکتار ردیابی از باغات و مزارع هدف آفات و بیماری‌های قرنطینه داخلی و خارجی طبق لیست آفات و بیماری‌های مورد نظر مدیریت حفظ نباتات سازمان به‌صورت سهمیه بندی برای هر شهرستان  از دو طریق استفاده از تله‌های فرمونی و در صورتی‌که آفت مورد نظر فرمون مخصوص جهت ردیابی نداشته باشد از طریق ردیابی مشاهده‌ای علائم خسارت آفت انجام شده است.

گودرزی اظهار کرد: قرنطینه داخلی شامل مگس میوه مدیترانه باغات، سوسک کلرادو سیب زمینی، نماتد سیست سیب زمینی و قرنطینه خارجی شامل کرم برگخوار ذرت، پشه گندم، مگس میوه شرقی باغات و کرم نارنجی باغات گردو و بادام است.

وی بیان کرد: آفت کرم برگخوار پاییزه که قرنطینه‌ای محسوب میشد از تاریخ مهر ۱۴۰۲ در استان‌های جنوبی کشور گزارش شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد ادامه داد: همچنین سال گذشته کلاس‌های آموزشی و صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی شامل ۴۴۰  کلاس و کارگاه آموزشی در مراکز خدمات و مزارع  اطلاعیه‌های ترویجی و پیش آگاهی جهت کنترل آفات و بیماری‌ها و علف‌های هرز مزارع و باغات برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش‌بس دائمی در غزه است
  • حماس: اولویت ما همچنان استقرار آتش بس دائمی در غزه است
  • ترانزیت ۲۰ تن موی بز از طریق مرز لطف آباد شهرستان درگز
  • مبارزه علیه آفات زراعی و باغی بروجرد در سطح بیش از ۳۵ هزار هکتار
  • ۲۸۱ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد
  • طرح تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی همچنان در بلاتکلیفی
  • ادامه ماندگاری هوای سرد در تربت حیدریه تا فردا
  • گروه‌های فلسطینی: اسرائیل همچنان به نسل‌کشی در غزه ادامه می‌دهد
  • هوای تهران همچنان در شرایط قابل قبول
  • خلوتیِ نماز جمعهٔ صدیقی با نگاه مثبت