Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری فارس از زنجان، طی روزهای گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی وسایل و اثاثیه منزل خود را در شرایط بارانی در یکی از فضاهای سبز زنجان بر روی زمین چیده بود.

به دنبال انتشار این فیلم تلاش برای گفت‌وگو با این شهروند زنجانی انجام و وی در حاضر به مصاحبه و بازگو کردن جریان این اقدام و علت کار خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضای مولایی که یکی از رانندگان تاکسی در زنجان است، با بازگویی علت ماجرا اظهار کرد: از سوی مسکن و شهرسازی پیامکی مبنی بر تکمیل پرونده و واریز حدود 40 میلیون برای مسکن اقدام ملی دریافت کردم و با کمک یکی از دوستان موفق شدم با دریافت وام این مبلغ را برای واریز آماده کنم.

وی افزود: تلاش من و خانواده‌ام برای تکمیل پرونده موجب شد تا نتوانیم کرایه خانه خود را در موعد مقرر آن هم بعد از سه سال خوش حسابی پرداخت کنیم و همین امر بهانه‌ای شد تا صاحب خانه به من و خانواده برای تخلیه خانه اولتیماتوم بدهد.

وی با بیان اینکه همه همسایگان و خود صاحبه‌خانه مرا می‌شناسند و من بیش از 10 سال است که در این منطقه زندگی می‌کنم و به هیچ وجه در پرداخت کرایه تعللی نداشتم، تصریح کرد: متاسفانه برای اینکه بتوانیم تعهد خود را برای تکیمل پروند مسکن اقدام ملی انجام دهیم حدود دو ماه با مشکل مواجه شدیم.

مولایی با حق دادن به صاحبخانه و اینکه حق وی است که کرایه خود را در دریافت کند، گفت: من از صاحبخانه خواستم چند روزی به من فرصت دهد که وی اظهار داشت که به دلیل اینکه پسرم از تهران به خانه برگشته است باید شما خانه را تخلیه کنید.

وی با بیان اینکه پس از آنکه صحبت‌ها و تماس‌ها با صاحبخانه نتیجه نداد، مجبور شدم که وسایل و لوازم خود را از خانه وی خارج کنم، تصریح کرد: فیلم گرفته شده و منتشر توسط یکی از همکاران صورت گرفته است که من به ایشان از این اقدام هم شاکی شدم ولی دیگر نمی‌شد، کاری کرد.

وی با بیان اینکه پس از این اتفاق با وساطت همسایگان و لطف صاحبخانه لوازم را به خانه برگرداندم، تصریح کرد: همه تلاشم این است که به زودی یک واحد پیدا و وسایل را از منزل وی خارج کنم.

وی با بیان اینکه زمان چادر زدن من در فضای سبز کمتر از 24 بود، تصریح کرد: در این شرایط کرونایی ای کاش قوانین درستی گذشاته شود تا لااقل به مسجران زمان لازم در شرایطی همه جا تعطیل است داده شود.

وی با بیان اینکه تعطیلی‌ها نیز بر مشکلات افزوده است، ادامه داد: باید در این شرایط بیشتر همدیگر را درک کنیم.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی زنجان فیلم مسکن صاحبخانه رانندگان تاکسی خانواده ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها

صحبت‌های قابل تامل مهران مدیری درباره‌ گرانی‌های اخیر در قسمت جدید اسکار مورد توجه قرار گرفت. این ویدئو در ساعات اخیر در فضای مجازی وایرال شده و با واکنش‌های زیادی روبه رو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • کلیپ پربیننده مهران مدیری در فضای مجازی برای مقایسه قیمت‌ها
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • آیا معلم بلاگری از لحاظ حقوقی مجاز است؟
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • ضرورت پیگیری اقدامات بازدارنده برای جلوگیری از انتشار محتوای ضدفرهنگی در فضای مجازی
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان