Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مایک پمپئو وزیر خارجه فعلی آمریکا در مصاحبه با «فاکس نیوز»، به موضع‌گیری علیه وزرای معرفی شده از سوی جو بایدن نامزد مدعی پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ پرداخت و گفت آنها رهبریِ واپسگرایانه را انتخاب کرده و در جهانی خیالی زندگی می‌کنند.

وی در این باره افزود: بعضی از آنها را می‌شناسم. آنها دیدگاه بسیار متفاوتی دارند و در جهانی تخیلی زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گزینه‌های مورد نظر بایدن برای تشکیل کابینه، اغلب چهره‌های شناخته شده دولت باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق آمریکا هستند.

پمپئو در توجیه ادعای واپسگرایی کابینه بایدن به مشارکت آنها در حصول برجام اشاره کرد و مدعی شد: آنها ده‌ها میلیارد دلار به ایران سرازیر کردند و چیزی به آنها دادند که به پیشبرد برنامه ساخت تسلیحات هسته‌ای کمک می‌کند و این روند تا وقتی دولت ترامپ روی کار آمد؛ ادامه داشت.

تا این جای کار، «تونی بلینکن» برای پست وزارت خارجه، «جیک سالیوان» برای پست مشاور امنیت ملی و «جان کری» برای رسیدگی به تغییرات اقلیمی معرفی شده‌اند- چهره‌های آشنایی که در روند مذاکرات هسته‌ای ایران دخیل بودند.

کد خبر 5080468 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: برجام ایران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 مایک پمپئو جو بایدن جیک سالیوان ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی عراق فلسطین جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 افغانستان دونالد ترامپ محمد بن سلمان نتانیاهو ویروس کرونا مایک پمپئو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو از صبح امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.

در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • ۶ طلا، ۱ نقره و ۳ برنز ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • خبر خوش بانک جهانی برای ایران
  • طلای دختر تالوکار ایران در انتخابی جام جهانی
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • یک قصه خیالی به روایت فراری