Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از 636 پروژه محرومیت‌زدایی بسیج در استان بوشهر اظهار داشت: هزار و 32 گروه جهادی بسیجی در استان بوشهر با هدف محرومیت‌زدایی و مقابله با ویروس منحوس کرونا سازماندهی شده است که پروژه‌های عمرانی متعددی توسط این گروه‌ها تاکنون انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: امروز پنجم آذر ماه هم‌زمان با سال روز تشکیل بسیج مستضعفین، 636 پروژه محرومیت‌زدایی به ارزش 33 میلیارد و 300 میلیون تومان در استان بوشهر به بهره‌برداری رسید که از این تعداد، 377 پروژه مربوط به ساخت 377 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

توزیع 94 میلیارد تومان کمک مؤمنانه توسط سپاه بوشهر

وی تصریح کرد: سپاه استان بوشهر در عرصه مقابله با ویروس کرونا نیز از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون 200 هزار و 15 بسته معیشتی را معادل حدود 94 میلیارد تومان متشکل از بسته‌های معیشتی و جهیزیه در بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کرده است.

سردار رزمجو افزود: تشکیل 412 صندوق قرض الحسنه با منابع مالی 21 میلیارد و 128 میلیون و 363 هزار ریال از دیگر اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه استان بوشهر است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در پایان یادآور شد: گروه‌های جهادی بسیج استان بوشهر نه تنها در استان بوشهر به انجام خدمت مشغول هستند بلکه در حوادثی مانند زلزله کرمانشاه و سیل خوزستان نیز در صحنه حاضر بوده و به مردم این استان‌ها خدمات زیادی را ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر بسیج امام خمینی حسینیه استان بوشهر محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز دوم ساماندهی گلزار شهدای تبریز ۲۸ شهریور به بهره‌برداری می‌رسد

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز از بهره‌برداری فاز دو پروژه ساماندهی گلزار شهدای تبریز در ۲۸ شهریور سال جاری خبر داد.

یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید هفتگی خود از پروژه‌های عمرانی شهر در روزهای جمعه که با شعار شهر تعطیل نیست صورت می‌گیرد، اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه ساماندهی فاز ۲ گلزار شهدای تبریز در هفت هزار مترمربع مساحت و با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه به کارفرمایی شهرداری منطقه ۲ تبریز و اجرای شرکت عمران و توسعه آذربایجان آغاز شده است. 

وی افزود: پروژه ساماندهی فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت تبریز بر اساس برنامه‌ریزی موجود اجرایی شده و تلاش داریم در موعد مقرر تحویل دهیم. 

هوشیار با اشاره به نصب روزشمار تکمیل پروژه ساماندهی فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت تبریز گفت: بر اساس روزشمار نصب‌شده ۲۸ شهریور ماه سال جاری ساماندهی فاز ۲ گلزار شهدای وادی رحمت تبریز تکمیل و تقدیم به ساحت مقدس شهدا می‌شود. 

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی عملیات اجرایی پروژه ساماندهی فاز دوم گلزار شهدای وادی رحمت خاطرنشان کرد: پروژه از سرعت خوبی برخوردار بوده و تلاش داریم در روزشمار تعیین شده تحویل شهروندان به خصوص خانواده معظم شهدا دهیم. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره اهمیت موضوع و تسریع در اجرای این پروژه یادآور شد: این پروژه طبق زمانبندی باید به اتمام برسد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • فاز دوم ساماندهی گلزار شهدای تبریز ۲۸ شهریور به بهره‌برداری می‌رسد
  • حل و فصل یکی از گره‌های ترافیکی مشهد با افتتاح پروژه تعریض پل دهرود
  • فاز اول پل بسیج اردبیل شهریورماه امسال به بهره برداری رسد
  • ۴۲۴ پروژه آموزشی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • انجام بیش از ۲۷۰ پروژه انکشافی در پروان
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه عظیم عمرانی ورزشی در استان اردبیل
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است