Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم یحیی گل‌ محمدی، تغییراتی در کادر پزشکی پرسپولیسی ها رخ می دهد

کادر فنی تیم پرسپولیس در این روزها که لیگ برتر در حال برگزاری است و تیم در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا است، تصمیم گرفته در بخش پزشکی تغییر ایجاد کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، یحیی گل محمدی از باشگاه پرسپولیس خواسته مقدمات حضور یک فیزیوتراپ دیگر در تیم مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سرخپوشان حتی فرد مورد نظر خود را هم به باشگاه معرفی کرده و حتی از مسئولان تیم خواسته برای سفر به قطر برای این فیزیوتراپ هم روادید گرفته شود تا در نهایت در موعد مقرر برای سفر تصمیم گیری کند از بین فرد جدید و میثم علیپور فیزیوتراپ فعلی، کدام را به این سفر ببرند.

یحیی گل محمدی که پیش از این در تیم های تراکتور و شهرخودرو با علی اعظم به عنوان فیزیوتراپ کار کرده، اکنون می خواهد او در کنار پرسپولیس باشد. البته اعظم در حال حاضر با باشگاه شهرخودرو قرارداد دارد و باید تکلیف این قرارداد مشخص شود.

اما شاید این سوال پیش آید که چرا سرمربی این تیم در آستانه سفر به قطر و همچنین در شرایطی که لیگ دو هفته ای است آغاز شده چنین تصمیمی گرفته است و تغییر در اعضای تیم در این شرایط شاید منطقی نباشد اما ظاهرا یکسری مسائل کاری باعث شده تا سرمربی سرخپوشان در تصمیم خود مصمم شود و همین موضوعات کاری که رضایت کادرفنی پرسپولیس را برآورده نکرده باعث شده تا یحیی گل محمدی چنین خواسته ای از باشگاه داشته باشد.

 

همچنین بخوانید:

حمید مطهری به نشست خبری بازی با نفت مسجدسلیمان نمی رود

کمال کامیابی نیا با قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد

به گزارش همشهری آنلاین بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند.

در این زمینه خبرنگار ایسنا کسب اطلاع کرد، گل‌محمدی با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر موانع لازم برطرف شود، این مربی به زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند. گفته می‌شود امروز قرار است جلسه‌ای برگزار شود تا پیرامون حل موانع لازم حضور گل‌محمدی تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 846316 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی
  • آخرین وضعیت بیرانوند از زبان فیزیوتراپ پرسپولیس