Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@05:33:58 GMT

تنور قیمت نان در یزد داغ شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۱۴۲۴

تنور قیمت نان در یزد داغ شد

گروه استان‌ها - رئیس اتحادیه نانوایان استان یزد از افزایش ۲۰ درصدی نان در یزد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد, زمزمه گرانی نان به عنوان قوت غالب و پرمصرف مردم که در چند هفته گذشته شنیده می‌شد, سرانجام به مرحله نهایی رسید.

تنور داغ نانوایان و وکارگران زحمتکش یزدی قرار است از این پس گرمتر شود چرا که با گرانی‌های افسار گسیخته امسال, نانوایان هم تحت فشار خرید آردِ گران و گرانی‌های آب, برق, گاز, بیمه و حقوق کارگران قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال پیروزی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: با توجه به 8 نوع نانی که در یزد داریم قیمت نان 15 تا 20 درصد افزایش یافت.

وی گفت: خمیرِ نان تنوری 550 گرم 1000 تومان, نان تافتون ماشینیِ عربی با وزن خمیر 270 گرم 450 تومان, تافتون ماشینیِ فیریبری 270 گرمی 500 تومان و تافتون حرارت غیرمستقیم با وزن خمیر 320 گرم 550 تومان است.

رئیس اتحادیه نانوایان استان یزد قیمت نان بربری 480 گرمی را 800 تومان و نان لواش 170 گرمی را 300 تومان اعلام کرد و گفت: نان سنگک و فانتزی به دلیل تصمیم گیری در مورد نرخ آرد هنوز قیمت‌گذاری نشده است.

افزایش قیمت روغن متاثر از قیمت جهانی آن بوده استخرید مرغ به قیمت جان مردم / صف‌های طویلی که برای خرید مرغ منجمد در استان اردبیل بسته می‌شودافزایش قیمت مرغ در اصفهان حباب است؛ بازار مرغ به تعادل می رسد
وی با بیان اینکه نرخِ نان به طور اساسی نسبت به استان‌های همسایه پائین‌تر است, علت افزایش قیمت نان را گرانی‌های یک سال گذشته و صرفه اقتصادی نداشتن کار برای نانوایان و کارگران دانست و تشریح کرد: نانوایان و کارگران دو شغله نیستند و برای کمک خرج زندگی نمی‌توانند چند جا کار کنند و تمام کار نانوایی و رفت و آمد کار با خودشان است بنابراین با افزایش قیمت آرد, بیمه, حقوق کارگران و هزینه‌های جاری در طول یک سال گذشته اعتراضات بحق نانوایان منجر به افزایش قیمت نان شد.

پیروزی فرد با اشاره به محدودیت‌های کرونایی دو هفته ای ایجاد شده بیان کرد: تمام نانوایان سطح شهر با رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی تا ساعت 20:30 دقیقه شب در حال فعالیت هستند و 6 بازرس اتحادیه بر کار نانوایان نظارت دارد.
وی گفت; مردم می‌توانند از طریق شماره‌های 36227118 و 36227116 با اتحادیه نانوایان در ارتباط باشند و هرگونه نارضایتی و عدم رعایت قانون را گزارش کنند.

انتهای پیام/784/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افزایش قیمت قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام

به گزارش قدس آنلاین، در این گزارش اشاره نشده است که اولین حراج چه زمانی برگزار می‌شود. هفته گذشته بانک مرکزی ویتنام اعلام کرد که عرضه شمش طلا را برای تثبیت بازار افزایش می‌دهد، زیرا قیمت‌های داخلی به دلیل عدم تعادل بین عرضه و تقاضا بسیار بالاتر از قیمت‌های جهانی بوده است.

طبق گزارش رویترز، قیمت شمش طلا در این کشور آسیای جنوب شرقی امسال حدود ۱۵ درصد افزایش یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • اعتصاب‌های گسترده یونان را فلج کرد
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • افزایش ۱۵۱ میلیون تومانی قیمت پژوپارس در فروردین ماه
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • اعلام برنامه های روز ملی گندم و نان در آذربایجان شرقی
  • حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام