Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:33:14 GMT

خانه‌دار کردن بسیجیان معسر ادامه‌دار خواهد بود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۱۴۵۱

خانه‌دار کردن بسیجیان معسر ادامه‌دار خواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس بابایی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ۵۰ واحد مسکونی بسیجیان معسر زنجان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برنامه‌های مختلف را در راستای محرومیت‌زدایی در دستور کار قرار داده است، افزود: یکی از این برنامه‌ها خانه‌دار کردن بسیجیان معسر استان زنجان است که امروز شاهد برگزاری آیین کلنگ‌زنی ۵۰ واحد مسکونی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه پروژه مسکونی ۵۰ واحدی بسیجیان معسر زنجان قرار است در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع انجام شود، تصریح کرد: معتقدیم امروز باید در راستای کمک به مرتفع کردن نیازهای ضروری جامعه بسیج که در شرایط دشوار همواره در خط مقدم بوده‌اند، اهتمام جدی داشته و برنامه‌هایی چون کمک به خانه‌دار شدن این قشر را فراهم آوریم.

بابایی با تاکید بر اینکه کمک به خانه‌دار شدن مختص بسیجیانی است که توانایی تامین مسکن را ندارند، ادامه داد: مسئول تحویل این واحدهای مسکونی به بسیجیان واجد شرایط، سپاه و بسیج استان خواهد بود که بعد از آماده شدن، تحویل افراد مورد نظر می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با یادآوری اینکه کار عمرانی و اجرایی این واحدهای مسکونی از سال آینده کلید خواهد خورد، اظهار کرد: اجرای این پروژه در راستای خدمت به جامعه بسیجی بوده و بدون شک این روند کارها ادامه‌دار خواهد بود.

کد خبر 5080414

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس بابایی بسیج محرومیت زدایی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا بارش برف شهرستان کرج بسیجیان معسر خانه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: هم اکنون آسمان استان در اغلب مناطق ابری و در برخی نقاط با بارش‌های پراکنده و محلی باران همراه است.

وی افزود: از بعدازظهر امروز بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق برای استان پیش‌بینی شده که بر همین اساس هشدار سطح زرد هواشناسی نیز صادر شده است.

قدیمی ادامه داد: با فعالیت این سامانه بارشی احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها وجود دارد که به همین سبب توصیه می‌شود هم استانی‌ها از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و حضور در ارتفاعات به دلیل رخداد رعد و برق اجتناب کنند.

کارشناس هواشناسی استان گفت: این سامانه از اواخر وقت امروز از منطقه خارج می‌شود و از فردا تا پایان این هفته بارشی برای استان پیش بینی نشده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: طی روز‌های آینده سرعت وزش باد در مناطق مختلف استان افزیش می‌یابد و شدت آن روز چهارشنبه در برخی مناطق به حدنسبتاً شدید خواهد رسید.

وی با بیان اینکه روز‌های سه شنبه و چهارشنبه دما‌ی هوا به طور موقت کاهش یافته و هوا خنک‌تر می‌شود، گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۶ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییری نداشته است.

دیگر خبرها

  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • جست‌وجوی نجاتگران هلال‌احمر زنجان برای یافتن مرد ۶۰ ساله
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • جزئیات بیشتر از کشف ۸۰ خاور زباله در خانه یک میلیاردر
  • رگبار پراکنده باران و رعد و برق در زنجان