Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: تیم خاتم اردکان به دلیل هماهنگی بیشتر و اشتباهات کمتر برنده شد و ما نتوانستیم جلوی روند رو به رشد تیم حریف را بگیریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسعود آرمات درباره شکست 3 بر یک تیمش مقابل خاتم اردکان در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم، ولی تیم ما چند بازیکن دارد که برای نخستین بار است که در لیگ برتر شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی شهرداری قزوین ادامه داد: بیشتر بازیکنان من کم‌تجربه هستند و ما از ست دوم به خاطر کم‌تجربگی و اشتباهات فردی بازیکنان نتیجه را واگذار کردیم

آرمات گفت: این بازی حساسیت ویژه‌ای داشت و تیم خاتم به دلیل هماهنگی بیشتر و اشتباهات کمتر برنده شد. ما امروز نتوانستیم جلوی روند رو به رشد تیم حریف را بگیریم.

داورزنی: فدراسیون والیبال مصمم به برگزاری لیگ‌ها است

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی عطایی در واکنش به اشتباهات سریالی داوران در بازی‌های این تیم اظهار داشت: در طول فصل تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا فقط روی مسائل فنی متمرکز شویم، اما هر چه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم و هفته‌ها را حساس‌تر می‌بینیم، اتفاقات شگفت انگیز بیشتری را شاهد هستیم که پرسش‌های مبهم ذهن مان را تکمیل‌تر می‌کند.

وی درباره اشتباهات داوری ادامه داد: به اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر که نتایج بازی‌های ما را به ضرر ما تغییر داد، نگاه کنید. همه کارشناسان داوری متفق القول بر این باورند که امتیاز‌های فراوانی از تیم ما کسر شده است. از پنالتی‌هایی که هر بازی برای ما نمی‌گیرند تا تصمیم‌هایی که به ضرر ما گرفته می‌شود و گل‌های ما را نادیده می‌گیرند.

مدیرعامل چادرملو اظهار داشت: چطور ما باید همه این اشتباهات را سهوی و غیرعمدی تلقی کنیم؟ چگونه است که همه این اشتباهات باید به ضرر ما شود و حتی یک اشتباه داوری به سود ما نیست، اما همیشه رقبای ما از اشتباهات داوری سود می‌برند؟ اگر قرار نیست تیم بی‌پناهی مثل چادرملو به لیگ برتر صعود کند به ما اطلاع دهند.

عطایی به لغو بازی استقلال ملاثانی و فجر شهیدسپاسی پرداخت و گفت: مگر بار اول بود که استقلال ملاثانی میزبانی می‌کرد؟ چطور همه بازی‌های خانگی این تیم، بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد و حالا که به مقطع تعیین‌کننده فصل رسیده‌ایم، به یکباره امکان میزبانی این تیم، سلب می‌شود؟

وی ادامه داد: پرسش من از برگزارکنندکان مسابقات این است که آیا اتفاقی که در اهواز افتاد، فیرپلی ورزشی است که همه تیم‌ها بازی کنند و یک تیم که در رقابت با چند تیم است با آگاهی از همه نتایج و بدون اضطراب بازی نکند؟

عطایی تصریح کرد: وظیفه من و تمام ارکان باشگاه، دفاع از حق مردم شهر اردکان و استان یزد است. من فقط می‌خواهم بدانم در این فوتبال، کسی نیست که به فریاد تیم‌های مظلوم برسد و به اجرای عدالت در روز‌های پایانی و سرنوشت ساز لیگ کمک کند؟

دیگر خبرها

  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • سرمربی طلایی‌ها مشاور فنی تیم ملی شد
  • مسوولیت  باخت را می‌پذیرم
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • بررسی روند پیشرفت طرح پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • ممکن است بیشتر از ۳۵ سهمیه بگیریم