Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-19@13:12:43 GMT

دوره آنلاین آموزش سواد مالی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۱۵۶۳

دوره آموزشی سواد مالی توسط آکادمی هوش مالی و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌‍‌شود.

به گزارش پول نیوز ،پیرو همکاری‌های مشترک آکادمی هوش مالی و واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی، دوره آنلاین آموزشی سواد مالی برگزار می‌شود.

دوره آموزشی سواد مالی یک دوره مهارتی با تمرین‌های کاربردی است که هدف از برگزاری این دوره کسب آگاهی لازم درخصوص امور مالی فرد و خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با یادگیری و به کارگیری آموزه‌های سواد مالی، می‌توانیم به درستی برای زندگی برنامه ریزی کنیم و فارغ از شرایط بیرونی اقتصادی تصمیمات مالی صحیح و آسیب‌پذیری در برابر نوسانات اقتصادی را به کمترین میزان برسانیم.

محورهای این دوره شامل «پلکان توانمندی، خرج و پس‌انداز، اعتبار و بدهی، کار و درآمد، سرمایه گذاری، مدیریت ریسک و بیمه و تصمیم گیری مالی است.

سواد مالی، مجموعه‌ای از دانش‌ها، مهارت‌ها، گرایش‌ها و رفتارهای مالی است که ارتقای آن، تدبیر مالی و در نتیجه رشد اقتصادی فرد و جامعه را در پی خواهد داشت.

متقاضیان برای ثبت نام در این دوره می توانند به نشانی الکترونیکی http://sc.iauec.ac.ir/DepartmentInfo/5 مراجعه کنند.

لازم به ذکر است این دوره نخستین مورد از دوره‌های مالی و سرمایه‌گذاری این دو نهاد خواهد بود. دوره‌های سرمایه‌گذاری در بورس، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری برای زنان نیز به زودی برگزار خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سواد مالی آکادمی هوش مالی پول نیوز سواد رسانه ای بورس سرمایه گذاری سرمایه گذاری سواد مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان

جام جم آنلاین - خوزستان، شهرام ملایی هزاروندی با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال1402مجموعا تعداد 147 هزارو513 نفر موردسنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای شدند که از این تعداد 90 هزار و 385 نفر موفق به اخذ گواهینامه بین المللی مهارتی شدند.

مدیر كل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان اضافه کرد: آزمون تعیین صلاحیت حرفه ای در بیش از 350 حرفه مهارتی از زیر مجموعه رشته‌هاي صنایع غذایی،صنایع کشاورزی، فناوري اطلاعات، صنايع جوش، عمران، امور مالي و بازرگاني، تاسيسات، اتومكانيك، برق، صنايع دستي وصنعت ساختمان ودرقالب11 مرحله اجراشد.

وی عنوان کرد: با راه اندازی 24 مرکزآزمون آنلاین استان در سال گذشته 62 درصد نسبت به سال1401 رشد نشان می دهد.

مدیر كل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان خاطرنشان کرد: سنجش مهارت وتعیین صلاحیت حرفه ای شامل آزمون هماهنگ پایان دوره كارآموزان بخش هاي دولتي، آموزشگاه های آزاد، تفاهم نامه ، صنعت ساختمان و آنلاین می باشد .

گفتنی است در خوزستان 55 مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی و یک هزار و 550 آموزشگاه آزاد در بخش خصوصی برای ارایه آموزش های مهارتی در استان فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • چگونگی تصمیم‌گیری مالی در سال‌های اول ازدواج
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • برنامه ریزی برای پذیرش شرکت‌های کرمانشاه در بازار سرمایه
  • میکرو بلاگر‌های اقتصادی در کمین جیب مردم
  • تأمین مالی جمعی ابزاری مؤثر جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • میکرو بلاگرهای اقتصادی در کمین جیب مردم
  • آموزش سواد میراثی برای کودکان