Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه سوری در سرمقاله خود با اشاره به دیدار محرمانه ولیعهد سعودی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در شهر «نئوم» عربستان آن را اوج خیانت آل سعود قلمداد کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه الثوره سوریه سرمقاله خود را به اقدامات ترامپ در روزهای آخر زمامداری در آمریکا اختصاص داده و به سفر مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا به جولان اشغالی و تحرکات نظامی واشنگتن در منطقه و نیز دیدار محرمانه ولیعهد سعودی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این رسانه می نویسد: در وقت اضافه «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا به جولان اشغالی سفر می کند و تلویزیون صهیونیست‌ها از تماس‌های جدید مزدوران سوری با رژیم صهیونیستی خبر می‌دهد، خبر محرمانه دیدار «بن سلمان»، «پمپئو »و «نتانیاهو» در پادشاهی وهابی‌ها منتشر می شود؛ هدف این تحرکات در آستانه تغییر و تحول میان دو رئیس جمهور که یکی یعنی «ترامپ» رفتنی و دیگری یعنی «بایدن» آمدنی است، چیست؟

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

الثوره می نویسد: اوضاع بی ثبات در دولت ترامپ، گواهش برکناری‌ها و استعفاها در این دولتِ رو به پایان است و همزمان با آن از تحرکات نظامی آمریکا و اعزام بمب افکن های راهبردی این کشور به منطقه غرب آسیا خبر داده می شود، همگی از تحرکات دولت ترامپ در وقت اضافه حکایت دارد.

هدیه آل سعود به اشغالگران صهیونیست/ ابعاد دیدار نتانیاهو با بن‌سلمان در خاک عربستان

این رسانه سوری گزارش داد: ناظران امور احتمالاتی در این باره و اهداف مورد نظر دولت ترامپ مطرح می کنند از جمله اینکه دموکرات‌ها را در صورت اذعان «ترامپ» به بُرد «جو بایدن» در مخمصه سخت گرفتار کنند یا دستاوردی در اواخر دوره ترامپ به دست آید.

الثوره با اشاره به سفر «مایک پامپئو» به جولان اشغالی آنرا بی ارزش و شبیه اقدام «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در زمینه به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی یا دادن جولان سوریه به صهیونیست‌ها می داند و در ادامه ارتباطات صهیونیست‌ها با مزدوران سوری را هم اقدامی بیهوده و ناشی از هراس دانسته است.

این رسانه سوری در ادامه به دیدار محرمانه «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پرداخته و آورده است: این اوج خیانت سعودی‌ها را نشان می‌دهد. سعودی‌ها به دنبال بهره برداری از همه ابزار و شرایط ممکن برای حرکت به سوی عادی سازی تا لحظه آخر هستند.

الثوره سوریه اعزام بمب افکن‌های آمریکا به منطقه را در راستای بی‌ثباتی و تنش جدید در منطقه دانسته است و می‌نویسد: این نشانه ناتوانی و سرخوردگی آمریکاست. این تاکیدی بر این است که کشورهای میزبان پایگاههای آمریکایی سرسپرده هستند و نقش کثیفی که برای آن شکل گرفته اند را اجرا می کنند و هدف یا ادامه هراس یا به مثابه خودکشی در صورتی است که اقدام احمقانه ای رخ دهد.

این رسانه سوری در ادامه با اشاره به اینکه این تحرکات راه به جایی نمی برد؛ همانطور که طرح‌های واشنگتن در دوره «باراک اوباما» رئیس جمهوری سابق و ترامپ رئیس جمهور در آستانه انقضای تاریخ مصرف، ناکام ماند، گزارش داد: با پایداری سوریه و پیروزی بر بازوهای تروریسم صهیونیستی-تکفیری- آمریکایی و دیگر گروههای متعدد، سوریه و محور مقاومت پیروز شده اند و با صلابت تر و قوی تر و پررنگ تر از قبل ظاهر شده اند در حالی که هدف آمریکا براندازی و نابودی سوریه و محور مقاومت بود.

در ادامه این مطلب آمده است: با پایداری سوریه و مقابله با توطئه تمام عیار علیه آن، همه رویاهای صهیونیستی-غربی، بر باد رفته است و فرهنگ مقاومت در امت اسلامی تقویت شده است؛ هر چند که برخی از کشورهای عربی به دنبال تثبیت گامهای مهم در روند عادی سازی روابط با صهیونیستها در راستای خدمت به صهیونیست‌ها هستند.

الثوره نوشت: با پایداری سوریه و نابودی طرح‌های تجزیه و جانفشانی‌های ارتش سوریه سبب شده است که ناامیدی و روحیه شکست نه تنها در خاورمیانه بلکه در دنیا از بین برود و ائتلاف‌ها و بلوک‌های بین المللی ضد سیاست‌های سلطه جویی، غارت و اقدامات ددمنشانه آمریکا، شکل بگیرد. جنون و دیوانگی دولت ترامپ در وقت اضافه جز ماجراجویی بی نتیجه که شکست سیاست عربده کشی و طرح‌های خصمانه را رقم خواهد زد، نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل دونالد ترامپ اخبار عربستان سعودی بن سلمان بنیامین نتانیاهو اسرائیل دونالد ترامپ اخبار عربستان سعودی بن سلمان بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی دیدار محرمانه صهیونیست ها دولت ترامپ رسانه سوری بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد

به گزارش خبرآنلاین «نانسی پلوسی» در جریان مصاحبه با شبکه «آر.تی‌.ای» ایرلند در مورد پیامدهای حمله رژیم صهیونیستی علیه غزه که جان بیش از ۳۴ هزار فلسطینی را گرفته است، گفت از آنچه «حق» صهیونیست‌ها برای «دفاع از خود» می‌داند، حمایت می‌کند، اما افزود: «ما سیاست و اقدمات بنیامین نتانیاهو را رد می‌کنیم.»

به نقل از ایسنا رئیس سابق دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: «وحشتناک است. چه چیزی بدتر از کاری که نتانیاهو در پاسخ به هفت اکتبر انجام داده است؟ او باید استعفا کند. او در نهایت مسؤول است.»

پلوسی ضمن انتقاد از مدیریت نتانیاهو، به حمایت از رژیم صهیونیستی متعهد باقی ماند، زیرا به گفته او، «در آنجا این کار، منافع امنیت ملی ایالات متحده است.» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا گفت نتانیاهو «سال‌ها است» مانعی برای صلح در منطقه بوده است.

پلوسی گفت: «نمی‌دانم او از صلح می‌ترسد، از صلح ناتوان است یا فقط خواهان صلح نیست، اما او مانعی بر سر راه‌حل ۲دولتی بوده است. من بر کلمه راه‌حل تاکید می‌کنم.»

اظهارات او تنها چند روز پس از آن بیان می‌شود که او و دیگر قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا و همچنین سنا به تصویب بسته کمک‌های خارجی عظیمی که برای ارتش رژیم صهیونیستی پول ارسال می‌کند، رأی مثبت دادند. این تحولات بیش از ۶ ماه پس از آغاز جنگ غزه رخ می‌دهد. این بسته شامل حدود ۲۶ میلیارد دلار کمک برای رژیم صهیونیستی است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899006

دیگر خبرها

  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • پلوسی خواستار استعفای نتانیاهو شد
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • قدس در گفت‌وگو با کارشناسان بررسی کرد؛ تحرکات دولت اردوغان برای بازتعریف نقش ترکیه در موضوع فلسطین
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • پول‌پاشی برای مثلث نیابتی
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • پول‌پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی