Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه انجمن‌های اسلامی از برگزاری دوره‌های آموزشی_ مهارتی با محوریت دانش فنی و محتوایی فضای مجازی را از دهم آذرماه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، ۱۹ دوره آموزشی- مهارتی با محوریت دانش فنی و محتوایی فضای مجازی ویژه شبکه مربیان، دانش‌آموزی و کادر اتحادیه انجمن‌های اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره‌ها به‌صورت مجازی از تاریخ دهم آذرماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

بر این اساس، این دوره‌های مجازی شامل دوره‌های آموزش مقدماتی فتوشاپ، دوره سوشال مارکتینگ، دوره آموزش یونیتی، دوره آموزش نویسندگی خلاق (مقدماتی و پیشرفته)، مدل‌سازی (مقدماتی و پیشرفته)، دوره آموزش متریال دیزاین، دوره آموزش مقدماتی گیم میکر- دوره آموزش علمی نویسی، دوره آموزشی رادیو نویسی، دوره آموزشی خبرنگاری (مقدماتی و پیشرفته)، دوره آموزشی برنامه‌نویسی ios مقدماتی، متوسطه و پیشرفته، دوره آموزشی اندروید مقدماتی، دوره آموزشی پادکست دوره آموزشی ui – ux با اعطای گواهینامه پایان دوره خواهد بود.

شایان‌ذکر است؛ علاقه‌مندان می‌توانند تا دهم آذرماه از طریق لینک serajeduc.ir ثبت‌نام کنند.

کد خبر 457608

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آموزش مهارت فضای مجازی فتوشاپ تولید محتوا آموزش متوسطه انجمن های اسلامی وزارت آموزش و پرورش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دوره آموزشی دوره آموزش دهم آذرماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد، با این احساب در ۵ سال آینده نیمی از دانش آموزان به دانش آموزان مهارتی مبدل خواهند شد.

وی با بیان اینکه تأسیس هنرستان‌های وابسته به دستگا‌ها و تأسیس هنرستان‌های تیزهوشان در آیین نامه دولت تصویب شد، افزود: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: ۲۰ درصد ظرفیت آموزش مراکز فنی حرفه‌ای به آموزش مهارت به سایر دانش آموزان رشته‌های دیگر اختصاص پیدا خواهد کرد.

صحرایی گفت: همچنین آموزش پرورش مکلف شده است ۳۰۰ ساعت به دانش آموزان غیر فنی و حرفه‌ای آموزش مهارتی بدهد.

وی افزود: تغییر کاربری هنرستان‌های کشور ممنوع اعلام شده است و در صورتی که امکان تداوم فعالیت یک هنرستان نباشد با اجازه آموزش و پرورش تغییر کاربری آن ممکن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • بهترین دوره آموزش ایچیموکو در نکوموکو
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟