Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@09:29:27 GMT

جانباز ۶۰ درصد اردبیلی به همرزمان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۱۶۶۵

جانباز ۶۰ درصد اردبیلی به همرزمان شهیدش پیوست

گروه استان‌ها ـ عزیز زارع ولی محمدی جانباز ۶۰ درصد دوران دفاع مقدس امروز ۵ آذرماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج پس از سال های درد و رنج به همزمان شهیدش پیوست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، عزیز زارع ولی محمدی جانباز 60 درصد دوران دفاع مقدس امروز 5 آذرماه همزمان با سالروز تشکیل بسیج پس از سال های درد و رنج به همزمان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کادر رسمی ارتش جمهوری اسلامی بود که در لشکر 16 زرهی قزوین خدمت می کرد و از پائیز سال 1359 عازم جبهه های حق علیه باطل شد.

این جانباز گرانقدر به عنوان راننده تانک در میادین نبرد حاضر بود و بر اثر اصابت خمپاره به سر به درج رفیع جانبازی نائل شد و حتی در زمان بستری پزشکان از سلامتی دوباره وی قطع امید کرده بودند اما به لطف الهی سلامتی خود را بازیافت.

پدر شهیدان "بغدادی" به فرزندان شهیدش پیوستجانباز 70 درصد اصفهانی به یاران شهیدش پیوستپدر شهیدان «کروچی» به فرزندان شهیدش پیوست

مرحوم زارع ولی محمدی برادر شهید و از جانبازان دوران دفاع مقدس بود که با فداکاری و ایثار امروز 5 آذرماه به همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهیدش پیوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز