Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) وعده داد که دست از انتقادات شدیدش از دونالد ترامپ برداشته و رئیس جمهور آمریکا را "نادیده بگیرد" و دیگر در توئیتر نیز به او ارجاع ندهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از دیلی میل، جان برنان، رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)  در رشته پستهایی در توئیترش نوشت: من اکنون برنامه دارم تا ترامپ را نادیده بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من سرنوشت او را به نظامی قضایی سپرده و  رسوایی او را به تاریخ و میراثش را به زباله دان می‌سپارم.

این مدیر اسبق سازمان سیا در این پستهایش گفت: در حالی که من دیگر در فضای توئیتر به دونالد ترامپ ارجاع نخواهم داد، تردیدی نیز در محکوم کردن مقامهای دولتی از هر خط مشی سیاسی که معتقد به خیانتشان به مردم آمریکا یا دست داشتنشان در فعالیتهای مفسدانه، غیراصولی یا غیراخلاقی باشم نخواهم داشت.

او اضافه کرد: من قول می‌دهم.

برنان که در زمان دولت باراک اوباما خدمت کرده و در همان روز آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۷ پستش را ترک کرد، یکی از صریح ترین و شناخته شده ترین منتقدان رئیس جمهور آمریکا بوده است.

او در صحبتهایش در تلویزیون، مقاله‌ها و توئیتر ابایی از صحبت کردن علیه ترامپ نداشته است.

او در ادامه این پستهایش در توئیتر نوشت: برای مدت چهار سال من شدیدا علیه بی صداقتی بزدلانه، پیگیری مفسدانه منافع شخصی و زیر پا گذاشتن اصول دموکراتیکمان از سوی دونالد ترامپ حرف زده‌ام. بعد از خدمت برای بالغ بر سه دهه در حوزه امنیت ملی، من احساس الزام کردم تا فساد و بی کفایتی ترامپ را محکوم کنم.

او ادامه داد: رک گویی من موجب تلافی جویی و انتقاد از جانب دولت ترامپ و تهدیدهای کسانی که مردم فریبی ترامپ آنها را کور ساخته، شد.

برنان نوشت: با این حال این غیرمعمول است که یک مدیر سابق سازمان سیا انتقاد صریح کند اما وقتی که یک مستبد به ناگهان وارد کاخ سفید شد، سکوت برای من یک گزینه نبود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ جان برنان آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام قمی با تمجید از خادمان و مردم حاضر در جشن بزرگ محفل در صفحه شخصی خود نوشت: آفرین بر خادمان محفل قرآنی امام حسنی‌ها، بیش از یکصد و بیست‌هزار روزه‌دار عاشق قرآن و اهل‌بیت (ع)، در این محفل بزرگ ماندگار در تاریخ تهران، کتاب خدا را سر دست گرفتند و با تمسک به آن، بهترین دعاها را به مظلومان تاریخ در غزه تقدیم نموده و انتقام الهی را برای ظالمان مسئلت کردند.

کد خبر 6063265

دیگر خبرها

  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دادگاه دونالد ترامپ
  • از زنان غیرنظامی اوکراینی در آموزش های متمرکز تا جلسه دلدگاه دونالد ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • تجلیل رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از محفل قرآنی امام‌حسنی‌ها
  • اسرائیل با بدترین بحران تاریخ خود مواجه است
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • رئیس کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل کناره می‌گیرد