Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@01:20:23 GMT

آینده نگری در مورد تخته وایت برد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۱۷۰۶

آینده نگری در مورد تخته وایت برد

بشر همواره به آینده فکر می کند و برنامه ریزی های متفاوتی را در مورد آتیه خود دارد و بزرگترین دغدغه او این است که در زمانی که پیش رو داریم چا اتفاقاتی خواهد افتاد . مثلا آیا خودرو ها در آینده پرواز می کنند ؟ نسل بعدی تلفن همراه چگونه خواهد بود ؟ نمایشگر ها چگونه پیش می روند ؟ یا در بحث آموزشی بعد از تخته سیاه و تخته وایت برد نسل بعدی آنها به شکلی خواهد بود ؟ اینها همه و همه سوالاتی است که متداوم در ذهن ما هر روز شکل می گیرد، بیایید یک مقدار قوه تخیل خود را برانگیخته کنیم و در مورد یکی از این مسائل بیشتر فکر کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                                                                  

یه سراغ تخته وایت برد برویم و یک مقدار ایده پردازی در مورد این محصول پر طرفدار داشته باشیم . وقتی به آینده ی وایت برد فکر می کنیم چند بعد از این کالا در ذهن خود را تصور می کنیم و به این مسئله فکر می کنیم که چقدر این محصول را می توان به صورت علمی جلو برد . یکی از مواردی که قابل بحث است دغدغه نوشتاری است ، یعنی هر چیزی که به صورت فیزیکی استفاده می شود تمام شدنی است . مانند گچ در گذشته و نگرانی در مورد جوهر ماژیک وایت برد در حال حاضر . همه ی این موارد همیشه یکی از نکاتی بوده که باعث شده ایده ی جدیدی در ذهن پرورانده شود تا یک محصول جدید کشف و مورد استفاده قرار بگیرد . وقتی ماژیک را روی وایت برد می کشید و با آن چیزی می نویسید یا شکلی را رسم می کنید و به یکباره ماژیک کاربرد خود را از دست می دهد نا خودآگاه تمرکز خود را از دست می دهید و تمام مطالبی را که در ذهن داشته اید در یک لحظه کوتاه فراموش می کنید . شما ماژیکی را در نظر بگیرید که هیچ گاه تمام نشود و یا حتی بدون تماس با تخته وایت برد به راحتی قادر به نوشتن با آن باشید .

می توان آینده این وسیله را یک قلم نوری در نظر گرفت که قادر است اشکالی که شما می خواهید ترسیم کنید را با بالا ترین کیفیت و بدون هیچ شکستگی در خطوط و زاویه به راحتی ترسیم کند و حتی آنها را ذخیره کنید و به راحتی انتقال دهید . برای همچین سیستمی حتما شما نیاز به یک تخته وایت برد مدرن دارید تا بتوانید این مطالب را بر روی آن بکشید،آینده تخته وایت برد نیز قابل بررسی است و می توان در مورد آن هم تامل و تفکر نمود .                                                                                

حتما تبلت های را که یک قلم نوری برای آن ها در نظر گرفته شده اند را دیده اید . حالا شما همین وسیله را در ابعاد بزرگتر تصور کنید . یعنی یک تخته وایت برد شیشه ای بزرگ که با یک قلم نوری کار می کند و چند مورد را برای شما بر طرف می کند . اول اینکه نگرانی تمام شدن جوهر ماژیک را برای شما رفع می کند که در مورد آن توضیح دادیم ، دوم اینکه دیگر دغدغه به جا ماندن رد ماژیک را بر روی وایت برد ندارید و سوم اینکه دیگر نیاز به یک استند برای گذاشتن ماژیک ها و تخته پاک کن ندارید. 

حالا بیایید چند کاربرد به تخته وایت برد شیشه ای خود بیافزاییم . اگر این قابلیت برای آن فراهم شود شما می توانید مانند تبلت تمام نوشته های خود را بر روی یک حافظه جانبی ذخیره کنید و آن را با بقیه ی افراد به اشتراک بگذارید ، این مورد مصداق یک دبیر است  که به راحتی می تواند بدون نت برداری دانش آموزان خود ، مطالب را برای آنها ارسال کند . وقتی وایت برد شیشه ای شما قابلیت یک تبلت را داشته باشد شما می توانید روی آن فیلم های آموزشی با کیفیت بالا نیز پخش کنید و مطالب را بیش از پیش به دیگر افراد انتقال دهید . این کاربرد ها امروزه خیلی به کار می آید ، در این روزها که کل جهان درگیر ویروس کرونا هستند این عملکرد فوق العاده خواهد بود و تشکیل کلاس های مجازی برای دبیران و استادان دانشگاه بسیار آسان تر خواهد شد . تخته وایت برد شیشه ای هوشمند با قابلیت یک تبلت یا گوشی همراه یک گام بلند در زمینه آموزشی خواهد بود و این کار دست نیافتنی هم نیست و می توان به تولید این محصول بسیار کاربردی فکر کرد . البته نمونه های اولیه این محصول در دسترس است مانند تخته وایت برد هوشمند که قابلیت ثبت و اشتراک گزاری موارد ثبت شده را دارد ولی قابلیت کاملا هوشمند یک وایت برد شیشه ای خیلی لذت بخش تر از این نوع محصولات است .

کلاس هایی را تصور کنید که از این محصولات مدرن استفاده می کنند ، دانش آموزان دیگر نگران نت بردای نیستند ، یا استاد ها دیگر نگران این نیستند که کدام مطلب را در کلاس قبلی جا انداخته اند و با مراجعه جزئی به حافظه ی خود تمام نکاتی را که لازم است مجدد مورد بررسی قرا می دهند . یا یک اتاق کنفرانس را تصور کنید ، شخصی که مشغول توضیح یک ویدئو می باشد که روی وایت برد شیشه ای هوشمند در حال پخش است به راحتی و با استفاده از قلم نوری خود می تواند تسلط کامل بر روی آن داشته و مطالب را ریز به ریز به سمع افراد دیگر برساند ، این ها یک ایده ی کوچک از یک ذهن معمولی بود و قطعا در سال های آتی شاهد پیشرفت روز افزون علم و ابزار ها خواهیم بود .

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا محمد خادم کامبوزیا پرتوی تخته وایت برد تخته وایت برد شیشه ای رپرتاژ آگهی محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا محمد خادم کامبوزیا پرتوی وایت برد شیشه ای تخته وایت برد ی وایت برد قلم نوری بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | احتمالا ظرف ۱۵ روز آینده ابلاغ می‌شود

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل بن وایت به چلسی (آرسنال ۲-۰ چلسی)
  • ببینید | احتمالا ظرف ۱۵ روز آینده ابلاغ می‌شود
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان