Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: کل فروش شرکت مس تا پایان آبان‌ماه سال جاری با همت و تلاش تمامی پرسنل صنعت مس به عدد ۲۳ هزار و ۸۵ میلیارد تومان رسید. به گفته سعدمحمدی کل فروش سال گذشته شرکت مس برابر با ۲۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود در حالی که شرکت مس در هشت‌ماه سال ۹۹ موفق به فروش بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پول نیوز، مدیرعامل شرکت مس با اعلام این خبر و با بیان این‌که فروش هشت‌ماهه شرکت ملی صنایع مس ایران در سال گذشته برابر با ۱۳ هزار و ۹۸۲ میلیارد تومان بوده است، افزود: این میزان فروش، رشد ۷۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
وی افزود: همچنین شرکت ملی مس در آبان‌ماه موفق به کسب درآمد ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۲۷ درصدی داشته است.
مدیرعامل شرکت مس تصریح کرد: میزان فروش شرکت مس در آبان‌ماه سال گذشته ۱۶۹۲ میلیارد تومان بوده است.
سعدمحمدی در پایان با تشکر از زحمات تمامی پرسنل صنعت به‌ویژه کارکنان امور فروش شرکت مس گفت: افزایش درامد شرکت مس برخلاف بسیاری از شرکت‌های دیگر تنها ناشی از نرخ تسعیر ارز نیست و بخشی از این افزایش درآمد بر پایه افزایش در تولید و فروش شکل گرفته است.
گفتنی است، اخیر رییس هیات عامل ایمیدرو در جلسه پایش شرکت مس از سوی ایمیدرو، افزایش درآمد و سود شرکت مس را تنها ناشی از نرخ تسعیر ارز ندانست و تاکید کرده بود بر پایه آمار افزایش ۴۰ درصدی سود شرکت مس، حاصل عملکرد واقعی و افزایش تناژ تولید و فروش است.    

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بازار سرمایه مس سرچشمه شرکت ملی صنایع مس ایران شرکت ملی مس شرکت ملی صنایع مس میلیارد تومان سال گذشته آبان ماه شرکت ملی شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت

رضا اخلاص‌مند گفت: میزان بارندگی تجمعی در سال آبی جاری در استان همدان برابر ۳۲۵ میلی متر است در حالی‌که میزان بارندگی تجمعی سال آبی گذشته در بازه زمانی مشابه برابر ۲۳۴ میلی‌متر گزارش شده است.

او با بیان اینکه متوسط بارندگی بلندمدت در بازه زمانی مشابه در استان همدان برابر ۲۹۶ میلی‌متر است، گفت: در این راستا شاهد افزایش ۳۹ درصدی تغییرات بارندگی نسبت به سال آبی گذشته و ۱۰ درصدی تغییرات نسبت به متوسط بلندمدت هستیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش در استان همدان در محدود مطالعاتی نهاوند، حوضه کرخه، ایستگاه مطالعاتی وراینه ثبت شده است، گفت: میزان بارش باران در این ایستگاه ۵۰۹ میلی‌متر است که نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد و نسبت به بلندمدت سه درصد افزایش داشته است.

اخلاص‌مند کمترین میزان بارش را در محدود مطالعاتی رزن قهاوند حوضه قره‌چای ایستگاه‌های قهاوند و خمیگان با میزان ۲۵۴ میلی‌متر دانست و گفت: ایستگاه بارندگی سد اکباتان با متوسط بارش ۳۲۴ میلی‌متر بوده که نسبت به سال گذشته ۵۲ درصد و نسبت به بلندمدت شش درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • افزایش ۸۵ درصدی درآمد پتروشیمی ارومیه
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • تورم دوازده ماهه منتهی به فروردین، ۳۸.۸درصد شد