Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:19:43 GMT

هشت زندانی جرایم غیرعمد در کردستان آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۱۷۴۳

هشت زندانی جرایم غیرعمد در کردستان آزاد شدند

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان روز چهارشنبه در آیینی که به مناسبت هفته بسیج و به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برگزار شد، گفت:  براساس اخلاق و آموزه‌های اسلامی، همکاری و مساعدت به نیازمندان یکی از دستورات و تربیت‌های شریعت اسلام است و آزادسازی زندانیان یک کار انسانی و بشردوستانه محسوب می‌شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردار سید صادق حسینی با بیان اینکه امروز به همت سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و به مناسبت هفته بسیج هشت نفر از زندانیان جرایم غیر عمد کردستانی به آغوش خانواده خود بازگشتند، افزود: امیدواریم همه جرایم و آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد و کارها و اقدامات خوب و خداپسندانه جایگزین آن شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه همیشه حامی مردم بوده و  در تمامی مراحل انقلاب در همه صحنه‌ها حضور داشته است یادآور شد: این نهاد  از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان همگام با مدافعان سلامت پای کار بوده و این‌روزها برای کاهش دغدغه‌های مردم و ریشه‌کنی این ویروس منحوس، تمام ظرفیت خود را پای کار آورده است.

مدیرکل زندان‌های کردستان نیز در این آیین با اعلام اینکه در حال حاضر ۲۱۰ زندانی جرایم غیرعمد در زندان به سر می‌برند، اظهار داشت: امسال ۱۲۸ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد که به خاطر محکومیت‌های مالی در زندان بودند آزاد و به جمع خانواده بازگشتند.

مراد فتحی افزود: مجموعه سپاه ظرفیت بالایی در زمینه‌های مختلف دارد و ما نیز از این طرح استقبال می‌کنیم.

مددجویان زندان مرکزی سنندج مشاوره حقوقی رایگان دریافت کردند

 بسیج حقوقدانان استان همزمان با هفته بسیج در اقدامی خیرخواهانه و خداپسندانه، با حضور در جمع مددجویان زندان مرکزی سنندج به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به آنان پرداخت.

مدیرکل زندان‌های کردستان در این رابطه گفت: حضور بسیجیان در عرصه های مختلف کشور پس از دوران دفاع مقدس، باعث موفقیت‌ها و دستاوردهای مختلف شده است.

فتحی افزود: بسیج فقط یک نهاد نظامی و متعلق به جنگ نیست، بلکه بسیج یک تفکر است و در همه حوزه ها و بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و علمی فعالیت داشته و همواره نقشی مثبت و تعیین کننده داشته است.

از ۳۰ آبان تا ۶ آذر به هفته بسیج نامگذاری شده است. پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ به عنوان روز بسیج نامگذاری شده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دادگستری کل استان کردستان کردستان سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دادگستری کل استان کردستان کردستان سازمان زندان ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دادگستری کل استان کردستان کردستان سازمان زندان ها اخبار کنکور هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نجات خانواده است
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است