Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-تیم والیبال آذرباتری ارومیه امروز در مقابل تیم هورسان رامسر قرار گرفت و در این دیدار نیز همانند تمامی بازی‌های گذشته خود شکست خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، هفته یازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور جام سردار سلیمانی از ساعت 11 امروز با دیدارآذرباتری ارومیه و هورسان رامسر پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این دیدار، تیم آذرباتری در رده 13 جدول و هورسان رامسر در میانه‌های جدول یعنی تیم هشتم لیگ برتر با سه برد و پنج باخت قرار داشت.

تیم آذرباتری ارومیه که در همه دیدارهای گذشته خود شکست خورده بود پیش از این دیدار با شعار« مهم بلندشدن است» به مصاف حریف رفتند.

برای این دیدار، داور اول محمد آقایی، داور دوم: مرتضی حسن‌علایی، ناظر فنی حمید حق‌بین و ناظر داوری بهروز جعفری انتخاب شده بودند.

شاگردان« ساسان خداپرست» در ست اول این دیدار برای آذرباتری با امتیاز 25 بر 23 از حریف خود شکست خوردند اما در ست دوم با کسب امتیاز 25 بر 22 بر حریف خود غلبه کردند و بازی در ست‌شماری به تساوی یک بر یک رسید.

تیم والیبال شهرداری ارومیه بر آذرباتری غلبه کردچند بازیکن جدید برای کمک به تیم والیبال آذرباتری ارومیه اضافه می‌شوندکارخانه: از تیم آذرباتری باید ترسید/ استحقاق پیروزی را داشتیم

در ست سوم باز هم حریف رامسری قدرتمندتر ظاهر شد و با امتیاز 25 بر 22 بر آذرباتری پیروز شد.

تیم آذرباتری برای رهایی از شکست‌های پی در پی خود باید ست چهارم را با پیروزی پشت سر می‌گذاشت؛ شاگردان ساسان خداپرست در این ست با ارائه بازی بهتر، موفق به شکست 25 بر 21 هورسان شدند تا نتیجه نهایی این دیدار به ست پنجم کشیده شود.

در ست پنجم این بازی، تیم ارومیه‌ای برای کسب نخستین برد لیگ برتری خود به زمین رفت اما در نهایت در این ست نیز با امتیاز 15 بر 11 شکست خورد و همچنان طلسم ناکامی‌هایی این تیم شکسته نشد.

انتهای پیام/7548/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذرباتری ارومیه تیم آذرباتری لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال

بر اساس ابلاغیه ۱۸ مرداد ماه ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه‌ها روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های برتر و لیگ یک، گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی‌شود.

به گزارش مشرق، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به باشگاه‌های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد.

این نامه پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود. بر اساس این ابلاغیه به باشگاه‌ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی‌شود.

یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می‌گیرد. در صورتی که دو تیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم‌ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمام این آیتم‌ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول می‌شود.

تصاویر نامه‌های ابلاغی در زیر قابل مشاهده است:

دیگر خبرها

  • صعود وفایی به یک هشتم قهرمانی جهان با شکست حریف ۱۷ ساله
  • نماینده بسکتبال خراسان شمالی حریف خود را شکست داد
  • شکست خانگی پاس همدان برابر تهران یاسا
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • عکس| اعتراض شدید هافبک استقلال به سهیل مهدی
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر