Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@16:23:00 GMT

۱۰ میلیون دلار جایزه اولین مبارزه تایسون

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۱۷۹۰

۱۰ میلیون دلار جایزه اولین مبارزه تایسون

مایک تاسون در اولین مبارزه بعد از بازگشت به دنیای حرفه ای ۱۰ میلیون دلار به جیب خواهد زد.

به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری تاس، مایک تایسون ۱۰ میلیون دلار برای مبارزه با روی جونز دریافت خواهد کرد . این مبارزه شنبه پیش رو برگزار می شود. 

 کوین ایول، روزنامه نگار یاهو ورزشی ، در توییتر خود گفت جایزه بوکسور آمریکایی مایک تایسون در دوئل با روی جونز جونیور به ۱۰ میلیون دلار خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی ، جونز باید حدود ۳ میلیون دلار دریافت کند. این مبارزه در تاریخ ۲۸ نوامبر (شنبه) برگزار خواهد شد.

تایسون ۵۴ ساله است، او ۵۸ مبارزه انجام داده ، ۵۰ پیروزی کسب کرده است (۴۴ برد با ناک اوت) و شش شکست متحمل شده است. قهرمان بی چون و چرای سابق سنگین وزن جهان، در طول دوران درخشان حضور خود در این رشته ورزشی صاحب کمربندهای جهانی بوکس (WBC) ، انجمن جهانی بوکس (WBA) و فدراسیون بین المللی بوکس (IBF) شد.

جونز ، ۵۱ ساله ، در سال ۲۰۱۸ بازنشسته شد. او آمریکایی است که تابعیت روسیه را دارد ، او نیز قهرمان بلامنازع سنگین وزن جهان بود. در کل ، او ۶۶ پیروزی (۴۷ برد با ناک اوت) و ۹ شکست در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مایک تایسون ۱۰ میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنکینگ توپ طلا: رقابت بین این دو نفر

به گزارش "ورزش سه"، به فاصله یک ماه تا پایان فصل، سایت گل فهرست نامزدهای اصلی کسب توپ طلای 2024 را منتشر کرد. جایزه‌ای که فرانس فوتبال بر اساس عملکرد بازیکنان در طول یک فصل فوتبالی اهدا خواهد کرد.

در این فهرست، جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، در صدر قرار دارد و او را فیل فودن و کیلیان امباپه تعقیب می‌کنند. با حذف سیتی برابر رئال در لیگ قهرمانان، به نظر نمی‌رسد فودن و دیگر ستاره‌های سیتی دیگر شانسی برای بردن این جایزه ارزشمند داشته باشند و رقابت اصلی احتمالا بین جود و کیلیان امباپه است.

35 بازی، 20 گل و 10 پاس گل در اولین فصل حضور در بزرگترین باشگاه دنیا با فشاری که همیشه در آن وجود دارد، برای بسیاری غیر قابل تصور بود اما بلینگام به خوبی از پس فشارها برآمده و رهبر رئال در بسیاری از بازی‌ها بوده است. 

هرچند بلینگام بعد از مصدومیت کمی افت کرده ولی اگر بتواند با رئال قهرمان رقابت‌ها شود، بعید است دیگر کسی بتواند این جایزه را از او بگیرد. رقیب جود، امباپه است که او نیز با پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده و اصلا بعید نیست رئال و پاریس در فینال باهم روبه‌رو شوند. آن فینال یک دوئل اختصاصی بین بلینگام و امباپه برای توپ طلا نیز خواهد بود.

رنکینگ توپ طلا از نظر سایت گل

1: بلینگام
2: فودن
3: امباپه
4: هالند
5: رودری
6: کین
7: وینیسیوس
8: گریزمان
9: ویرتس
10: ساکا

دیگر خبرها

  • مسابقات بین‌المللی بوکس؛ ۶ نماینده ایران فردا مبارزه می‌کنند
  • رنکینگ توپ طلا: رقابت بین این دو نفر
  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • گام‌های استوار ورزش استان برای پیشرفت در بوکس
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • این فیلم برنده جایزه فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای شد
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد