Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@23:37:50 GMT

الاغ‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۱۹۰۴

الاغ‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما، مسئول پست دامپزشکی دیهوک گفت: در راستای کنترل بهداشتی حمل دام و جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیر و قابل انتقال از دام به انسان یک دستگاه خودرو حامل ۱۶ رأس الاغ بدون هویت و سابقه بهداشتی مشخص و همچنین فاقد مجوز حمل بهداشتی – قرنطینه‌ای دامپزشکی که از شهرستان جیرفت استان کرمان به مقصد شهرستان فردوس حرکت می‌کرد توسط ماموران ایست و بازرسی بخش دیهوک متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید حسینی افزود: هرگونه حمل‌ونقل دام و فرآورده‌های خام دامی مستلزم دریافت مجوزهای لازم از دامپزشکی و رعایت اصول بهداشتی است و با توجه به خطر بالقوه دام غیرمجاز در گسترش بیماری‌های مختلف دامی به‌ویژه بیماری‌های مشترک بین دام و انسان پست دامپزشکی دیهوک با هر گونه حمل‌ونقل غیر مجاز دام برابر قانون برخورد می‌کند.

کد خبر 567808 برچسب‌ها حیوانات - دامپزشکی استان خراسان جنوبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حیوانات دامپزشکی استان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط و معدوم سازی ۳۵۰ کیلوگرم مرغ غیربهداشتی و فاسد در شهرستان بابلسر

دکتر علی آقاجان نیا معلم رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بابلسر و فریدونکنار گفت: در راستای تحقق اهداف نظارتی دامپزشکی و به منظور برخورد قاطع با هر گونه تخلف بهداشتی در امر عرضه فرآورده‌های خام دامی بازدید کارشناسان اداره نظارت این شهرستان، از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، رستوران‌ها وآشپزخانه‌های شهرستان بازدید بعمل آمد.

او افزود: طی این بازدید توصیه‌های لازم وتخلفات بهداشتی مشاهده شده تذکر داده شد. همچنین مقدار ۳۵۰ کیلوگرم مرغ و کتف وبال و ران قطعه بندی شده بدلیل شرایط نگهداری نامناسب و فساد فرآورده از نظر ارگانولپتیکی ضبط و معدوم سازی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • خونگیری از ۷ هزار راس دام برای تشخیص بیماری مشترک بروسلوز (تب مالت) در تربت حیدریه
  • واکسیناسیون طیور علیه بیماری «سالمونلا» اولویت سازمان دامپزشکی شد
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • صادرات ۵۰ تن خوراک ماهی از طریق مرز لطف آباد به ازبکستان
  • کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق بوفالو
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • ضبط و معدوم سازی ۳۵۰ کیلوگرم مرغ غیربهداشتی و فاسد در شهرستان بابلسر
  • کشف گوشت قاچاق بوفالو در قشم