Web Analytics Made Easy - Statcounter

این خبرگزاری در ادامه ادعا کرده در این سند که برای شرکت‌های فعال در این پارک فرستاده شده و به رویت این خبرگزاری هم رسیده، از بخشنامه‌ای مهاجرتی یاد شده که از ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) اجرایی شده است.

طبق این سند، درخواست‌های روادید اشتغال و بازدید برای شهروندان ۱۳ کشور از جمله افغانستان، لیبی و یمن تا اطلاع ثانوی تعلیق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ممنوعیت روادید برای شهروندان الجزایر، کنیا، عراق، لبنان، پاکستان، تونس و ترکیه نیز اعمال می‌شود.

به گزارش رویترز، مشخص نشده که آیا استثنائاتی در این ممنوعیت وجود دارد یا خیر.

به نوشته این خبرگزاری، مرجع هویت و تابعیت فدرال امارات عربی متحده به درخواست رویترز برای اظهارنظر درباره این سند پاسخی نداده است. در ادامه این گزارش، رویترز به نقل از یک منبع مطلع، این ممنوعیت را برای شهروندان افغانستانی، پاکستانی و چند کشور دیگر به طور موقت تایید کرده است.

به نوشته این خبرگزاری، منبع مذکور نگفت که ملاحظات چنین تصمیمی چه بوده اما اعلام کرد انتظار می‌رود این ممنوعیت مدت کوتاهی برقرار باشد.

طبق این گزارش، هفته گذشته وزارت خارجه پاکستان اعلام کرد امارات روند صدور روادید برای شهروندان این کشور و چند کشور دیگر را متوقف کرده است. این وزارتخانه افزود به دنبال اطلاعات درباره دلیل این تصمیم است و تصور می‌شود با همه‌گیری کرونا مرتبط باشد.

اسلام‌آباد اعلام کرد کسانی که روادیدشان اعتبار دارد تحت تاثیر محدودیت‌های جدید قرار نگرفته‌اند و می‌توانند به امارات سفر کنند.

منبع: فارس

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: برای شهروندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد کامیون‌ها و فعالیت های عمرانی و حفاری در هر سه شب لیالی قدر ممنوع است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احسان مومنی با بیان اینکه شهروندان همکاری لازم را با خادمین خود در پلیس راهور داشته باشند، افزود: با توجه به نزدیک شدن به شب های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیئات مذهبی جهت انجام فرایض این شبها ، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جهت سهولت رانندگان و حضور در مراسمات این شب‌ها وهمچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها ، تمهیدات ترافیکی ویژه ای را اندیشیده است.

وی افزود : همکاران بنده در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینه‌ها و امامزاده‌هایی که مراسمات شب های قدر برگزار می گردد حضور صددرصدی و فعال دارند .

سرهنگ مومنی بیان کرد: در محل هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می گردد .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توصیه می گردد خودروهای خود را به گونه ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک باشد که هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند .

سرهنگ مومنی گفت: در این سه شب قدر تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود . همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است .

وی اظهار کرد: به رانندگان توصیه می شود از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصا اطراف محل برگزاری مراسمات و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می شود جداخودداری نمایند .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می شود پس از اتمام مراسمات با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی نمایند وسرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم .

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد که با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده ها ، جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات شب های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت صدور بخشنامه یک شبه
  • ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در شب‌های قدر
  • ممنوعیت صدور مجوزهای قطع و حمل چوب تا پانزدهم فروردین
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات
  • امیرعبداللهیان: سیاست‌های اصولی جمهوری اسلامی تحکیم روابط با همسایگان است
  • سفیر ایران در امارات با امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • سیل در یزد جان ۲ نفر را گرفت
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات
  • حکم فیلتر تلگرام در اسپانیا متوقف شد