Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت وزارت امور خارجه آمریکا امروز چهارشنبه اعلام داشت، این وزارتخانه پیشنهاد ارائه کمک بالغ بر سه میلیون دلاری را برای سازمان‌های فعال در زمینه حمایت از حقوق بشر و اصلاحات دموکراتیک در کره شمالی مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، در یک اعلامیه منتشر شده در وبسایت دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار متعلق به این وزارتخانه آمده است، این کمک هزینه‌ها در اختیار دو تا ۱۵ سازمان قرار گرفته و حجم آن از ۵۰ هزار تا سه میلیون دلار را در برمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه این بیانیه تصریح شد: پروژه‌ها باید هدف‌شان تاثیرگذاری همراه با اصلاحات دموکراتیک بوده و پتانسیل پایداری فراتر از منابع دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار را داشته باشند.

همچنین در این بیانیه آمده است: دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار به دنبال پروژه‌هایی است که از حقوق بشر و پاسخگویی از طریق رویکرد پشتیبانی از جریان آزاد اطلاعات در داخل و خارج کره شمالی حمایت کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: درخواست‌ها در این زمینه تا ۱۵ ژانویه مورد پذیرش قرار می‌گیرند. درخواست‌های اضافی تا دوم آوریل و ۱۷ سپتامبر پذیرفته خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره شمالی آمريكا وزارت امور خارجه آمریکا حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۱۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز اهدای خون خراسان‌شمالی در شب‌های قدر فعال است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ دکتر هادی نوری گفت: مرکز اهدای خون شهرستان بجنورد در شب‌های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۴ فعال و آماده خونگیری از مردم نوعدوست است.

وی افزود: پایگاه انتقال خون در شهرستان شیروان نیز درشب‌های قدر از ساعت ۱۹ تا ۲۳ فعال است و اهدا کنندگان خون می‌توانند در این بازه زمانی مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون خراسان شمالی یادآور شد: ساعات کاری مراکز اهدای خون از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲:۳۰ است.

نوری با بیان اینکه روزه داری مانعی برای اهدای خون نیست، گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای انجام کار‌های نوعدوستانه از جمله مشارکت در امر اهدای خون برای تامین نیاز بیماران است که مومنان روزه دار می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

انتقال خون خراسان شمالی نیاز خونی ۱۲ بیمارستان را برآورده می‌کند و پاسخگوی همه نیاز‌های خونی مراکز درمانی استان است.

دیگر خبرها

  • نارضایتی شدید آمریکا از وتوی روسیه درباره کره شمالی
  • مراکز اهدای خون خراسان‌شمالی در شب‌های قدر فعال است
  • بیانیه مجمع زنان اصلاح‌طلب درباره «زهرا شجاعی»
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • منظور: آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی طی سال گذشته
  • ۲۷ هزار حامی سرپرستی ایتام خراسان شمالی را برعهده دارند